צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מה יותר כיף מלארגן אירוע בים? חוף הים משמש כפלטפורמה מושלמת ליום גיבוש או יום כיף לעובדי החברה. בחודש הקיץ החמים, הים נתפס לישראלי כמקום מושלם. מה יותר כיף מללכת יחף על חוף הים ולרקוד אל תוך הלילה לצלילי גיטרות חשמליות? עם זאת יש הרבה פרוצדורות ועניינים עליהם יש לחשוב בטרם תרימו את הפרוייקט הזה, במידה ותחשבו על כל הדברים, ייתכן ותוכלו ליצור אירוע חד פעמי שייצרב בתודעת עובדי החברה או אורחי האירוע.

 

אז מה כן חשוב מאוד לעשות על מנת להרים את הפרוייקט הזה?
ראשית כל חשוב לבחור במיקום הכי נכון והכי משתלם לחברה. האירוע אותו נבחר צריך להיות כזה שיוכל להכיל את כולם ולשמש כבמה טובה לאווירה הכללית. חשוב לבחור במקום נקי ולא מתחת לצוק מפותל (שחס וחלילה אף אבן לא תדרדר). חשוב כמובן לבחור במקום עם חניה מסודרת ועם גישה נוחה ופשוטה אל הים, גישה מרוחקת תוריד מהכיף וההנאה ואף יכולה לסכן את הבאים.

 

מה לגבי ארגון האירוע?
אירוע מהסוג הזה חייבים לארגן מראש בעזרת חברת הפקות שתספק לכם מענה מושלם ושדרכה יהיה כדאי להרים את האירוע. חשוב לוודא שהאטרקציות באירוע מתאימות למשתתפים ושמסודרות בצורה הנכונה ובסדר הנכון. אטרקציות טובות ומוצלחות יכולות לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח מאוד לאירוע בינוני וחסר מעוף. אירוע מוצלח יוכל להביא להשגת התוצאות הנכונות.

מפת אתר | צור קשר
X