צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מחקרים העוסקים בתרבות ארגונית, הראו לאורך השנים כי אירועים שנערכים למען עובדים החברה ולמטרות כיף וגיבוש יכולים להביא לשיפור מקסימאלי בתפוקת העובדים ונאמנותם הכללית. העובד מזדהה עם המעביד שלו, עם ערכי החברה, מטרות החברה ומפנים את הנורמות בצורה טובה. אז אחרי שהבנו שאירועי חברה זה הדבר הכי טוב בשביל העסק שלכם, למה שלא תארגנו אירוע חברה לעובדים שלכם?

 

אז מה בעצם אפשר לארגן באירוע חברה?
אירוע מסוג זה יכול להיות בעל מאפיינים שונים. ניתן לשלב בו פעילויות אתגריות והפעלות חברתיות אשר יעזרו בגיבוש הכללי. פעילויות אתגריות שונות, יכולות להביא לשיפור בין עובדי הצוותים ובין הצוותים השונים בחברה. כמובן שצריך לדאוג שהאירוע לא יהיה מתיש, או פרודקטיבי מדי או משימתי מדי, הרי בכל אופן העובדים צריכים לעשות כיף ולחזור עם חוויות חיוביות אשר יצרבו בזכרונם.

 

תפריט באירועי חברה
אלמנט האוכל גם הוא מאוד חשוב. חשוב להעמיס באותו היום אוכל ביד המלך לעובד. חשוב בנוסף לשלב בצורה נכונה בין התפריט לבין סוג הפעילות. פעילות במדבר דורשת ממכם להתאים עבור האירוע אוכל שונה בתכלית מפעילות כזו או אחרת במסיבה או באולם. בכל אופן חשוב שבמקרים הללו, תתפנו לאנשי מקצע אשר ידעו לתפור לאופי החברה שלכם ולסוג העובדים את האירוע הכי מתאים, אשר יביא לתוצאות המקסימאליות ושיפור התפוקה.


טיפ קטן שישנה בענק

רוצים להפתיע את העובדים שלכם? הנה רעיון מקורי שיקנה למקום העובדה יוקרה והערכה רבה. הראו להם שהאירוע לא הסתיים באותו הערב, וכי מקום עבודתם רוצה "לצ´פר" אותם עוד הרבה אחרי שהחגיגה נגמרה.


כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אתרים המציעים משלוחי מארזי מתנות ססגוניים הישר לביתם של העובדים, ועם שלל אפשרויות: משלוחי שוקולד, משלוחי פרחים, משלוחי יין ומשלוחים המשלבים בין שלל הפתעות קטנות ומרהיבות.

מפת אתר | צור קשר
X