צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל החיים אנו חולמים על חתונה מושלמת, יודעים שלא נחסוך עליה דבר ואצלינו באירוע הכל יהיה הכי מיוחד, טעים ונוצץ. מאז שהילד נולד אנו מתכננים את הבר מצווה שלו, ויודעים שעל בר מצווה לא חוסכים. אז נכון הזיכרון והאהבה הרבה יותר חשובים מהכסף אך רגע לפי שאתם מוציאים סכומי עתק על תיכנון האירוע המושלם חישבו לרגע- האם אני באמת חייב לבחור את הקייטרינג היקר ביותר?, האם עיצוב השולחנות היקר ביותר הוא החרכי??

תכנון מראש
לפני שאתם מתחילים באירגון האירוע עשו הערכת מצב כלכלית, ואף רשימה של הוצאות והכנסות הצפויית לכם וקבלו החלטה לגבי הסכומים הראלים שאותם אתם מתכננים להוציא. וודאי שהשאיפה היא שהאירוע יעמוד בציפיות שלנו, שכן אף אחד מאיתנו לא ירצה להתפשר על האיכות.

איך אפשר לחסוך?
מקומות בהם נוכל לחסוך בדרך כלל הם בתחום המזון, סקר שוק מעמיק ובחינה של חברות קייטרינג רבות יועיל לכם מאוד בבחירת חברת קייטרינג טובה, איכותית וזולה.
וכמו כן על מנת לחסוך בהוצאות האוכל ל
אירועים כדאי להזמין מספר מנות ספורה לפי כמות האורחים בנוסף אם באפשרותכם לערך את האירוע בביתכם או בבית קרובים ובכך לחסוך הוצאות רבות על השכרת אולם או גן אירועים.  כך תוכלו לחסוך הוצאות, ותוכלו לעמוד ביעד התקציב שהעמדתם לעצמכם לשם הפקת האירוע.

מפת אתר | צור קשר
X