צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

חלק חשוב מאוד מהעבודה הוא ההעשרה של העובדים ובמיוחד העובדים הבכירים הנמצאים בדרגת מנהל. המנהלים בחברה הם אלו הנתונים ללחץ הרב ביותר וכן לאחריות רבה המוטלת על כתפיהם, עליהם לנהל את העובדים תחתם תוך כדי הקשבה לכל הבעיות והתלונות וכן לדווח ולקבל עבודה מהמנהלים הנמצאים מעליהם. המנהלים במיוחד אלו בדרגת הביניים מתווכים בין גורמים רבים בתוך החברה ונמצאים בקשר עם מגוון רחב של אנשים ותוך כדי עליהם להישאר עם יד על הדופק ולדעת כל מה שקורה בתחום העסק ובתוך החברה עצמה.

מה הייתרון בקיום סדנאות למנהלים?
העשרת מנהלים היא חשוב ביותר ועוזרת למנהלים ללמוד ניהול זמן נכון, חשיבה מחוץ לקופסא והכי חשוב מלמדת להירגע. הפקת סדנאות למנהלים נותנות למשתתפים בסדנא יום הרחק מן המשרד בו הם יכולים לעבור גיבוש, לנוח, להתרענן והכי חשוב לצאת עם ערך מוסף ועם קו מחשבה עליו לא חשבו קודם.

איך לבחור סדנא?
חברות הפקות אירועים רבות מציעות ללקוח מגוון רב של סדנאות לבחירה עבור המנהלים. ניתן לבחור סדנאות העוסקות בהעצמה והגשמה עצמית ומלמדות כיצד לעבוד על עצמך ולהפוך לאדם החושב מחוץ לקופסא, סדנאות המשלבות הומור ומשחק ומשחררות את המתח והעצבים תוך כדי למידה של עמידה בזמנים והתנהלות בקבוצה ואף סדנאות שטח הלוקחות את אנשי העסקים שרגילים לעבוד מול מחשב ומלמדות אותם התמודדות מול תנאי שטח. לפני הוצאת המנהלים לסדנא מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת הפקת אירועים המומחית ב ארגון סדנא ויכולה להכין עבורכם יום מושלם לצרכי המשתתפים.

מפת אתר | צור קשר
X