צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אם ברצונכם לצאת עם העובדים ליום שהם לא ישכחו, יום שיגרום להם להיות מאושרים מכך שהם חלק מעובדי החברה כדאי לקחת אותם ליום כיף בים המלח. ים המלח הוא אחד מאתרי התיירות העמוסים ביותר במדינה וזאת בגלל החוויה הייחודית שהוא מציע. שילוב של ים וספא יוצרים לנופש רוגע מוחלט ומאפשרים לו לנקות את הגוף ואת הנפש.

למה צריך ימי כיף?
עובדי משרד הם אנשים לחוצים מאוד בחיי היום יום, עליהם להספיק לעמוד בזמנים, להגיע ליעדים שנקבעו להם ולעשות את עבודתם תחת לחץ תחרות מחבריהם לעבודה. עומס העבודה יוצר אצל העובד מצב בו הוא חש כי עליו לברוח ולו ליום מן המשרד ולנקות את הראש ולכן על כל חברה להוציא את עובדיה לימי כיף מדי תקופה.

למה בים המלח?
יום כיף בים המלח הוא יום כיף מושלם לכל עובד בכל גיל ובכל סוג עבודה. בים המלח ניתן לארגן עבור העובדים מסאז´ בשמנים או עיסוי בבוץ הטבעי של ים המלח וכך להשלים את אווירת הרוגע והנופש. חברת הפקות אירועים תוכל לעזור לכם להוציא את המיטב מיום הכיף, לארגן את ההסעות, להציע טיול בשטחי המדבר שבאזור ולהציע שלל פעילויות לעובדים עם פעילויות מוכנות וקייטרינג. בעזרת עזרתה של חברת הפקת אירועים תוכלו ליהנות גם אתם מיום הכיף ולדעת שעובדיכם מקבלים את היום הטוב ביותר.

מפת אתר | צור קשר
X