צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע עסקי יכול להיות השקת מותג חדש, שירות חדש, העברת מידע לעובדים או סתם ערב שמטרתו הנאה וגיבוש. לכל מטרה שלא תהיה האירוע העסקי הוא גולת הכותרת של חיי היום יום השגרתיים והוא מראה את ההשקעה של החברה בעובדיה ואת מידת היוקרה והאיכות של העסק. האירוע העסקי הוא גדול ומרשים ומטרתו להשאיר רושם על העובדים ועל המתחרים.

בהפקת
אירועים עסקיים יש לחשוב בצורה גדולה, לצאת מהקופסא ולנסות לעשות אירוע שעוד לא נראה כמותו. ככל שהאירוע יותר מוצלח ומיוחד כך יותר ידברו עליו, שיחות אלו יובילו לכך שהמתחרים ירגישו שאינם עומדים בתחרות וכן חברים של העובדים יתעניינו וירצו גם הם לעבוד בחברה. אירוע עסקי נועד קודם כל למטרות הנראה אך גם מיועדים ליצור רגש של אהדה וקרבה של העובד לארגון, לגרום לו להתגאות בכך שהוא חלק מהעסק.

בכדי לערוך 
אירוע עסקי אחד במינו כדאי לבחור בחברת הפקת אירועים המתמחה באירועים עסקיים ויכולה להגשים את החזון של הלקוח. צוות הפקות אירועים טוב יודע כיצד ליצור אירוע הסובב סביב נושא החברה ומאגד את העיצוב, המוסיקה והאווירה הכללית תחת אותו נושא הגורם לתחושה שהאורח עדיין בתוך המותג אך לא במסגרת העבודה. חברת הפקות אירועים תוציא את המיטב מהאירוע העסקי ותיתן לאורחים ערב שלא יישכח במהרה.

מפת אתר | צור קשר
X