צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כמעט ואין חברה שלא מקדישה לפחות יום אחד בשנה עבור גיבוש עובדי החברה. יום גיבוש הוא יום בו יוצאים כל עובדי החברה מאווירת המשרד האפלולית ומבלים יחדיו יום שכולו מוקדש להנאה ולהכרת העובדים עימם נפגשים מדי יום ביומו. יום גיבוש מאפשר למנהלים להיות פחות רשמיים ולהכיר את עובדיהם בסביבה נטולת מאבקי כוחות ולחצים ובכך לחבר את הצוותים ולגרום להם להכיר ולהבין אחד את השני בצורה יותר טובה.

מה אפשר לעשות ביום הגיבוש?
יום גיבוש לחברות יכול לכלול שלל רב של פעילויות ומקומות כאשר בכדי ליצור יום כיף לעובדים בצורה הטובה ביותר כדאי לקחת בחשבון את רצונות העובדים. אחת האופציות ליום גיבוש לעובדים בחברה היא נסיעה לטיול בחיק הטבע, ניתן להסיע את כל העובדים לאזור מרוחק ממקום העבודה, צפונה או דרומה ולקיים שם מגוון פעילויות מהנות כגון: טיולי ג´יפים, רכיבה על סוסים, ארוחות שטח ודברים נוספים שלרוב לא יוצא לאדם לעשות בעצמו. אופציה נוספת היא טיול עירוני מלווה בהדרכה המספרת על מסתוריה של העיר, מקומות טובים לטיול מסוג זה הם תל אביב או ירושלים.

איך לתכנן יום גיבוש לחברה?
כל פעילות הדורשת ארגון רב ודאגה למספר גבוה של משתתפים היא פעילות שקשה מאוד לתכנן לבד. היעזרות בחברת
הפקות אירועים תוכל לעזור רבות בארגון ובדאגה לפרטים הקטנים. חברת הפקת אירועים תארגן עבורכם את סידורי ההסעה, תדאג לארוחות ולשתייה עבור כולם ואף תעזור לכם לבחור את האתר הטוב ביותר עבור יום הגיבוש.

מפת אתר | צור קשר
X