צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אם תשאלו בעל עסק מהי המטרה המרכזית שלו, סביר להניח שברוב המכריע של המקרים התשובה תהיה להרוויח, ואם אפשר אז כמה שיותר. השגת מטרה זו אינה פשוטה כלל ועיקר, מאחר ובימים כתיקונם הארגון מתמודד על ליבו וכיסו של הצרכן עם מתחרים נוספים. הדבר נכון בכל תחום, והולך ומתעצם עם השנים עקב כניסתו של האינטרנט לחיינו והפיכתו של העולם לכפר גלובאלי בו ניתן להגיע לכל נקודה בלחיצת עכבר.


בנוסף לתחרות העזה שכבר קיימת, תקופות של מיתון אף הן מקשות על בעל העסק להפוך את העסק לרווחי, בשל הנטייה הטבעית של הצרכן להוציא סכומים קטנים יותר של כסף. מצב זה יוצר את הצורך של הארגון למצוא פתרון שיעודד את הצרכן לבחור דווקא בו, למרות התחרות הקיימת בשוק ולמרות המיתון. הארגון יוכל לבחור באסטרטגיה של הורדת מחירים, באמצעותה תחול אולי לעלייה במכירות, אך יש לקחת בחשבון ירידה פוטנציאלית ברווחיות.


דרך פופולארית נוספת לשכנע את קהל היעד לבצע רכישה אצל אותו בעל עסק במקום אצל מתחריו, היא לפרסם את השרות או המוצר. הפרסום יכול להיעשות במגוון אמצעי התקשורת הקיימים, למשל – טלוויזיה, רדיו, עיתון, אינטרנט ועוד. ככל שבעל העסק ירצה להגיע לקהל יעד רחב יותר, כך עלות הפרסום תהיה גבוהה יותר. פרסום היא לא הדרך היחידה להגיע לקהל היעד: באמצעות אירועי תדמית ניתן להגיע באופן ישיר לקהל היעד, ובהוצאה קטנה יותר בדרך כלל.


באמצעות אירועי התדמית הארגון מקדם את מטרותיו השיווקיות והתדמיתיות ביחס לקהל היעד אליו הוא פונה. דוגמא לאירוע תדמית היא השקת מוצר או שירות חדש. מכאן, שחשיבות אירועי התדמית לארגון הינה גבוהה, ולכן אירועים אלה צריכים להיות יצירתיים ככל הניתן. זאת, על מנת למשוך את תשומת ליבו של קהל היעד ולהשיג את המטרות השיווקיות שהוצבו. הצוות של צהלולים ישמח לעמוד לשרותכם ולהפיק עוברכם אירועי תדמית שיקדם אתכם צעד נוסף לעבר הגשמת המטרה העסקית.

מפת אתר | צור קשר
X