צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע עסקי הינו אירוע שנערך למטרות עסקיות, ולאו דווקא מיועד לסקטור העסקי. בין סוגי האירועים העסקיים השונים- ימי גיבוש, אירועי השקה, ימי עיון וכנסים, קידום מכירות ועוד. לעיתים קרובות  מדובר באירוע הפונה לקהל הרחב למטרות שיווקיות.

איך בונים אירוע עסקי מוצלח?
בניית אירוע עסקי מוצלח מורכב ממספר חלקים, כאשר הראשון והחשוב שבהם הוא קביעת יעדי האירוע והתקציב הרצוי להפקתו. החלק השני הוא בחירת המקום בו יתרחש האירוע- מדובר בחלק מורכב וחשוב לא פחות, שכן על המקום להיות מותאם למטרות האירוע ולמצותן באופן הטוב ביותר, ובנוסף עליו להיות ממקום באזור מרכזי ונוח. החלק האחרון של בניית האירוע הוא התאמת מאפייניו השונים לאופי האירוע ויצירת האווירה המבוקשת, שתהפוך את האירוע להצלחה.

כיצד מפיקים אירוע עסקי משתלם?
אירוע עסקי הוא לא בהכרח אירוע יקר. מומלץ לבצע השוואת מחירים בנוגע למקום האירוע וכלל פרטיו, כגון האוכל שיוגש בו והאטרקציות שיוצעו בו, בכדי להגיע להצעה המשתלמת ביותר, תוך שזו תשרת את מטרותיו העסקיות של מארגן האירוע בצורה הטובה ביותר.
היות ומדובר בתכנון מורכב שכל פרטיו, גם הקטנים שבהם, חשובים וקריטיים- מומלץ להיעזר בחברת הפקות אירועים מקצועית ליצירת אירוע עסקי המותאם באופן אישי למטרותיו היעודיות, שכן אירוע "ברמה גבוהה", המופק ע"י חברה מיומנת, יניב את התוצאות הטובות ביותר לכל בית עסק.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X