צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כשמדובר בעסק הפרטי שלך- סביר להניח שכבר למדת שאת מה שאתה נותן- אתה מקבל אחר כך חזרה שבעתיים, לטוב ולרע. אם כן, אין ספק כי יום כיף לעובדים מהווה תועלת גדולה להם וגם לך, כאשר יום הבנוי בצורה נכונה יחולל פלאים בסביבת העבודה- אם מדובר באווירת המשרד, שיתוף הפעולה בין עובדיו והגיבוש החברתי והמקצועי, ואלה יביאו לשיפור התפוקה האישית של כל אחד מהעובדים והתפוקה הכללית גם יחד.

על מה יש לשים דגש בעת ארגון יום כיף לעובדים?
ובכן, בראש ובראשונה חשוב להקפיד על אטרקציות שדורשות עבודת צוות ולא פעילויות שהן "כל אחד לעצמו", ועל ידי כך להבטיח את גיבוש העובדים והגברת שיתוף הפעולה ביניהם. כך, ניתן לדוגמא להשתמש במשחקי ספורט קבוצתיים, משחקי ניווט, פיינטבול ואף ימי כיף המשלבים גם את ילדי העובדים ו/או בני/בנות הזוג שלהם. במהלך יום הכיף חשוב להבליט את ערכי החברה ותדמיתה, שכן אלה יתבטאו בהמשך בעבודתו של כל אחד ואחד מהם.

כיצד יש לארגן יום כיף לעובדים?
לעיתים קרובות קשה לארגן את יום הכיף הנכון עבור עובדי עסק, שכן ארגון זה טומן בחובו מטרות עמוקות יותר מ"סתם לעשות כיף", ויש להתאים אותו לעובדים באופן שישרת אותם ואת בעל העסק במקביל. זאת, תוך התעסקות בעבודת ניירת ארוכה שתבטיח את קיומן של הסעות מסודרות, מאבטח, עזרה ראשונה, כיבוד ועוד ועוד. היות ומדובר במשימה סבוכה, מומלץ להיעזר בחברת הפקות אירועים מקצועית ומיומנת בתחום, אשר תעניק את יום הכיף האידיאלי עבור בעל העסק ועובדיו, ולכולם יישאר רק לצאת וליהנות.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף הצור קשר ונעזור לכם להפיק את האירוע המושלם

מפת אתר | צור קשר
X