הפקת אירוע השקה טומנת בחובה מורכבות רבה, שכן יחד עם הצלחתו הנדרשת של האירוע בעיני האורחים, צריכה לבוא לידי ביטוי גם הצלחתו בעיני המארגנים, ובניגוד לאירועים מסוגים אחרים, מדובר בשתי הצלחות שונות. אירוע אידיאלי בעיני האורח הוא כמה שעות של כיף והנאה, בעוד שבעיני מארגן האירוע, האידיאל הוא העברת המסר הדרוש באופן הנכון ביותר והשגת מטרות האירוע בצורה הטובה ביותר- הן כשמדובר בפרסום מוצר, והן כשמדובר בהשקעת תכנית טלויזיה או סרט.
על מה צריך להקפיד בעת ארגון אירוע השקה?
תחילה, יש להתאים את קהל היעד הנכון לאירוע. בחירה באורחים שלא ישרתו את מטרתך הסופית, שהינה קידום עבודתך ותוצריך, תהפוך כל אירוע מוצלח- לאירוע מפוספס. לאחר בחירה מחושבת בקהל לקוחות פוטנציאליים, ניתן להתפנות לארגון האירוע עצמו, כאשר מומלץ לעשות זאת בשני מישורים עיקריים; האחד- לדאוג לרווחתם של האורחים באמצעות בחירה במקום המשדר יוקרה, קייטרינג איכותי ושלל אטרקציות, והשני- לפעול בשלל מישורים בכדי לקדם את מטרת האירוע באופן הטוב ביותר, החל משיקוף העסק באמצעות עיצוב המקום וכלה בהעברת המסרים דרך הענקת "מתנות" קטנות לאורחים והאטרקציות המוצעות. הוספת כלי נגינה ברקע תמיד יכולה לעזור לאוירה ולמצב הרוח. יודגש, כי את כל הנ"ל יש לספק באופן שלא ייתפס כמתאמץ וככופה את עצמו על האורחים.
ארגון אירוע השקה- תנו למקצוענים לטפל
היות ותחום הפקת אירועיים עסקיים הינו סבוך ומשלב מרכיבים רבים, מומלץ ואף נדרש להשאיר אותו בידי מומחים. תנו לחברת הפקת אירועים מקצועית ובעלת נסיון בתחום אירועי השקה להגשים את כל מה שחלמתם עליו- וראו איך מטרות האירוע מושגות מ-א´ ועד ת´, וכל זאת בלי שתבזבזו אנרגיה, מאמץ וכסף מיותר.