צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

קיימות סיבות רבות למסיבה, כל שכן כשמדובר במסיבה עבור עובדי העסק שלך. בין אם מדובר ביום חברה, חגיגה לציון הצלחה במכירות, מיזוג, או אירוע לרגל אחד מחגי ישראל הרבים- רואים לנכון רוב אם לא כלל העסקים בארצנו לשבור את השגרה היום יומית ולהפיק לפחות מסיבה אחת מדי שנה.

כיצד יש לארגן מסיבה לעובדים?
ובכן, בבסיסו אירוע עובדי חברה הינו ככל אירוע אחר, כך שמטרתו העיקרית הינה להסב הנאה לאורחי המסיבה, והכוונה כמובן לעובדים. כך, ניתן לבחור משלל סוגיי המסיבות השונות, החל ממסיבת ריקודים בקונספט מסויים או במגוון סגנונות, דרך שירה בציבור, וכלה בהופעות של אמנים שונים מתחומי השירה, הריקוד ועוד. כמובן שעם כל אלה, יש להקפיד על השכרת שירותיו של קייטרינג איכותי המותאם לאופי האירוע. מומלץ לנסות ולשים דגש על בחירה בפעילויות שישקפו את אופי החברה ולא יבזו אותה,  ושיגבשו את העובדים באופן נגלה או סמוי כך שיחד עם ההנאה תבטיחו גם שיפור בסביבת העבודה העתידית.

הפקת מסיבה לעובדים- תנו למקצוענים להעניק לכם את האירוע האידיאלי
בעל חברה המנהל את עובדיו באופן נכון, יודע כי חשוב לספק לכל עובד את התחושה שמושקע בו מאמץ, כך שהענקה של חוויה שעיקרה הוא כיף והנאה, מפיקה מכל עובד מוטיביציה שנראית גם זמן רב לאחר סיום המסיבה, שלא לדבר על כך שמדובר בהזדמנות פז לגיבוש העובדים ויצירת אווירה משרדית אידיאלית להמשך הדרך. עם זאת, מדובר בארגון הדורש השקעה ומיומנות שלעיתים קרובות בעל החברה לא מסוגל לספק, ועל כן מומלץ ואף הכרחי לשכור את שירותיה של חברה מקצועית להפקת אירועים. בחירה בחברה מומחית בתחום הפקת אירועי עובדים, תבטיח עבורך ערב מהנה שישלב באופן מושלם את הנאתם של עובדיך יחד עם השגתן של מטרותיך העסקיות השונות. 

טיפ קטן:

מחפשים דרך לערוך מסיבה מצומצמת עם העובדים, ולא בטוחים כיצד לשבור את הקרח? בקרו באתר 99 דרכים ותמצאו מגוון משחקי קלפים מקוריים ומומלצים.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X