צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

זה לא מכבר הוכח הקשר הישיר שבין אירועים הנערכים למען עובדי חברה למטרות הנאה וגיבוש לבין שיפור בתפוקת העובדים, נאמנותם לעסק, מניעת שחיקה ויצירת סביבת עבודה נעימה. הפקת האירוע המתאים תבטיח את הפנמת ערכי החברה ומטרותיה על ידי כלל העובדים, וכל זאת באמצעות חוויה כיפית, מרעננת ושוברת שגרה. לא בכדי, אם כן, כי רבים הם בעלי החברות אשר מודעים לערך החברתי והמקצועי הנלווה לאירועים מסוג זה ותרים אחר הפקתו של האירוע האידיאלי.

אילו אירועי עובדים ניתן לעשות תוך מיצוי מקסימלי של מטרות ויעדי החברה?
בין האירועים המומלצים לחברות הם אלו המשלבים פעילות אתגרית הדורשת שיתוף פעולה ועבודת צוות. כך, בין השאר, ניתן להפיק יום כיף על טהרת הפיינטבול או הניווטים. בחירה כדאית נוספת הינה הפקת אירוע המיועד לעובדי החברה ולמשפחתם גם יחד, בדגש על ילדיהם. כך, מוצעת הזדמנות פז לגבש את העובדים באמצעות ילדיהם, ולפנות זמן איכות הורי שבוודאי חסר לעובדים עצמם.

כיצד יש להפיק את האירוע האידיאלי עבור עובדי חברות?
יום כיף לעובדים הינו משימה מורכבת מכפי שנראה, שכן מעבר לבחירת הפעילויות הרצויות ותיאומן למול מגבלות שעות העבודה, יש להבטיח את קיומן של הסעות מסודרות, עזרה ראשונה זמינה, מזון מתאים ועוד ועוד. היות ומדובר בארגון סבוך הדורש זמן ומאמצים שסביר להניח שאתה, בתור בעל חברה, לא מסוגל להעניק, רצוי ואף הכרחי להסתייע בשירותיה של חברת הפקות אירועים המתמחה בארגון ימי כיף לחברות. בחירה בחברת הפקת אירועים מקצועית ואיכותית תבטיח עבור עובדי כל חברה יום מגבש, מעשיר ומעל לכל- מהנה.

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 


מפת אתר | צור קשר
X