צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

במהלך החיים של כל אחד ואחת מאיתנו שזורים אירועים מיוחדים שנשארים בזיכרונינו לעד. חתונות, בר/בת מצווה, בריתות וימי הולדת הינם אירועים שמשרים עלינו אושר ושמחה ומאפשרים לנו לחלוק רגעים מיוחדים עם בני משפחתינו וחברים קרובים. הפקת אירועים הינה מלאכה שדורשת אנשי מקצוע מנוסים ויצירתיים ולכן חשוב מאוד להעזר בנו על מנת להפוך את האירוע שלכם מחלום למציאות.

אופן הפקת האירוע
על מנת להפיק אירוע שירשים וירגש את המוזמנים יש להשקיע מאמצים וזמן בלתי נדלים. הפקת אירועים מדומה להרכבת הפאזל כאשר החלקים הינם: מוזיקה, צילום, אולם, כיבוד ואפקטים מיוחדים. על מנת להרכיב את הפאזל ולהבטיח לבעלי האירוע יום כיף מושלם חשוב לדאוג למקצועיות של נותני השירותים באירוע ולעמוד בתקציב שנקבע מראש.

בחירת צוות הפקה
אם אתם עומדים בפני משימה של אירגון אירוע משפחתי, תערוכה אמנותית, כנס מקצועי או יום כיף מהנה לחברים וברצונך להגיע לתוצאה המושלמת, חשוב להשקיע בבחירת צוות הפקה מתאים. תפרטו כיצד אתם הייתם רוצים לראות את האירוע ומהתגובה שתקבלו תוכלו להבין אם יש התאמה בין שני הצדדים. נסו לקבל המלצות מאנשים שקרובים עליכם לגבי עבודתו של מפיק אירועים פוטנציאלי. בנוסף, כדאי להצטרף לערב שמופק על ידו בכדי לקבל תמונה מלאה אודות אופן עבודתו.

שידרגו את האירוע שלכם
על מנת להפוך את ההפקה למיוחדת במינה, מומלץ "לצאת מהמסגרת" ולשלב באירוע אטרקציות ייחודיות. על תהססו להוסיף צוות רקדנים לחתונה שלכם, השתמשו במסכי פלזמה בכנס שאתם מארגנים, תדאגו להוספת מתקנים אם מדובר ביום כיף לילדים או תשקיעו בסאונד מתקדם שישרה אווירה קסומה בתערוכה שאתם משיקים. אל תחששו להשתמש ביצירתיות בכדי להפוך את האירוע לבלתי נשכח. צוות הפקת אירועים שלנו יהפוך את האירוע שלכם לאחד ויחיד במינו!
אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X