צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מפיק חתונה
זה לא סוד שהפקת חתונה דורשת מאמצים והכנות שנמשכים חודשים. רבים מהזוגות שמתכננים להיתחתן בקיץ, יתחילו את ההכנות בין 9 ל-6 חודשים לפני התאריך של האירוע. תהליך ביצוע סקר שוק לגבי אולם חתונה, צלמים, קייטרינג, ד.ג´., בגדי חתן ושמלת כלה דורש השקעה של זמן ומאמצים רבים. השכרת שירותיו של מפיק חתונה הינו פתרון מושלם עבור בני זוג שלא ביכולתם לפנות זמן רב להכנות או לחלופין מעוניינים בעזרה של איש מקצוע להפקת האירוע.

עבודה עם מפיק אירועים
במהלך פגישתכם הראשונה עם המפיק שבחרתם, תציגו בפניו את התמונה המלאה של אירוע חלומותיכם. ישנה חשיבות רבה לציון בפניו את הדגשים המיוחדים אודות הפקת האירוע על מנת שתהיה הבנה מהי המטרה הסופית.  לאחר שמפיק החתונה הוא זה שמבצע את הבדיקות, סקר שוק, התאמת תקציבים ומשא ומתן עם העובדים הפוטנציאליים, הוא נפשג עם הזוג המאושר פעם נוספת. בפגישה זו, הוא מציג בפני החתן וכלה את האפשרויות הרלוונטיות והאופטימליות ביותר עבור האירוע שלהם.

לכל אורך התהליך, מפיק החתונות מעדכן את בעלי האירוע בנעשה ולא פעם אחראי על אלו שלוקחים קורס עיצוב שמלות כלה וערב. האחראיות שלו היא ליידע את הזוג בצעדים שננקטו ולשמוע את דעתם. הקו המנחה את המפיק הוא הרצון והשאיפה של העתידים להינשא, על כן, הקשר בינו לבין הזוג הינו הדוק לאורך כל החודשים הקודמים לאירוע.
לאחר קבלת "אור ירוק" מהחתן והכלה לגבי הבחירות שלהם בסוג קייטרינג, מוזיקה, צילום ואולם אירועים, המפיק הוא זה שקובע פגישות עם נותני השירותים על מנת לתאהם את התאריך של הפקת האירוע.

דגשים חשובים
מאחר ומפיק החתונות בעל ותק וכישרון בכל הנוגע להפקת אירועים בכלל וחתונות בפרט, כדאי להיוועץ עימו גם לגבי סוגיות כגון: עיצוב מרכזי שולחן, בחירת שירים לאירוע, שימוש באפקטים מיוחדים במהלך החופה או ברחבת הריקודים, התאמת תאורה והכנת הפתעה לאורחים בזמן האירוע.

פנו אלינו, ואנחנו נהפוך את החלום שלכם למציאות!

אנו בצהלולים מאמינים כי הצלחת האירוע שלכם היא ההצלחה שלנו - לפרטים נוספים התקשרו עכשיו לטלפון: 03-6093083  שלחו לנו מייל  info@hamefik.co.il 

מפת אתר | צור קשר
X