צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

עובדי ציבור הינה קבוצת עובדים שאליה משתייכים שוטרים, עובדי בנק ישראל, עובדי ביטוח לאומי ומורים. מדובר בקהל עובדים אשר עובדים ביחד שעות רבות ביום וכתוצאה מסוג ואופי עבודה נוצרות קבוצות חברים מגובשות. על מנת לצ´פר את העובדים ולהזרים אנרגיות חדשות ורעננות לארגון, חשוב לארגן פעם לכמה חודשים ימי גיבוש וימי כיף מושקעים שיקרבו בין העובדים ויתרמו לחוויה הקבוצתית בארגון.

הפקת אירוע כיף
על מנת לארגן יום כיף מהנה חשוב להשקיע בתהליך זמן ומאמצים רבים. כדאי להתאים את אופי הפעילויות ביום כיף לקבוצה ולתחביבים של העובדים. אם מדובר בקבוצה שרובה מורכבת מנשים, מומלץ לכלול פעילויות כגון: סדנת בישול שבמהלכה העובדים ילמדו להכין מנות חדשות ואקזוטויות ובסופה יהנו מארוחה משותפת, סדנת סריגה או תפירה מתאימות לקהל עובדות מבוגר יותר שמעוניינות לעסוק בפעילות רגועה וסולידית.

ימי כיף עם אדרנלין
במידה ומדובר בקבוצת עובדים אנרגטית ומלאת מוטיבציה, כדאי להשקיע בהפקת אירוע מלא בפעילויות ספורט אתגריות כגון: טיפוס הרים, ריצה, קפיצות באנג´י ושייט באמצעות קייקים. פעילויות מאתגרות יגבשו את הקבוצה כאשר ניתן לבצע תחרויות בין המשתתפים לבין העצמם ובסיום היום לארגן פעילות משותפת המזכה את המנצחים בפרסים מפנקים.

דגשים חשובים להפקת אירוע יום כיף
על מנת להפוך את יום הכיף שאתם מארגנים להצלחה מסחררת, חשוב לבדוק מהם תחומי העניין של העובדים בקבוצה. זכרו להקפיד על ארגון של פעילויות שיכללו את כל העובדים על מנת להפוך את האירוע לחוויה קבוצתית כך שאף אחד מהמשתתפים לא ירגיש בודד. תעניקו למשתתפים מזכרות ייחודיות שיארו בזכרונם לנצח וכמובן קייטרינג לכל העובדים כי הנאה עיקרית זה האוכל ועל זה אין ויכוחים.
פנו אלינו על מנת לארגן יום כיף שהעובדים שלכם לא ישכחו!!

מפת אתר | צור קשר
X