צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יש סיבה לחגיגה ! הגיע הזמן להפקת מסיבה שלא תישכח ולא תשאיר רגע דל. מסיבת רווקות , חתונה , חינה , יומולדת או הפקת מסיבה לחגיגה בעבודה. לא חשוב מה חוגגים אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות כדי שהחיוך לא ירד מהפנים לרגע וכדי שהמסיבה שלכם תהיה זו שידברו עלייה עוד הרבה זמן...

הפקת מסיבה זו המומחיות שלנו
הפקת מסיבה איכותית ומרשימה חובה בטוחה לא מעט קריטריונים אשר מגיעים לרזולוציה גבוהה במיוחד. תוך התייחסות למסגרת תקציב הנקבעת מראש ולאופי החגיגה אנו בונים ביחד איתכם את כל פרטי האירוע החל מעיצוב ומסר כללי ועד סוג הסכום שיהיה מונח על השולחנות. הפקת המסיבה שלכם תותאם לאופי החוגג וכמובן לאופי האורחים אשר באו לחגוג ולהנות איתכם. בין אם מדובר בארוע מצומצם במיוחד או בהפקת מסיבה של כמה מאות אורחים אנו נבנה ערב בעל קונספט מיוחד, בהתאמה אישית תוך הקפדה על מחירים סבירים ושימוש בקשרים הרבים שיש לנו בענף.

הפקת מסיבה - הנאה בלבד
אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם את הערב המושלם שיעבור בצורה החלקה ביותר וידרוש מכם כמה שפחות התעסקות כדי שתתרכזו במה שחשוב – חגיגה. אנו בהחלט מאמינים שאלוהים נימצא בפרטים הקטנים אך בהפקת המסיבה שלכם אנחנו נדאג לכל.כל מה שנותר לכם הוא ליהנות מערב חוויתי ומרגש שיענה על כל רצונותיכם.

מפת אתר | צור קשר
X