צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

תפקידם של מפיקי ארועים הוא לדאוג שהארוע יתקיים בצורה מושלמת לכל המוזמנים. מפיקי ארוע עורכים תכנון מוקדם של כל הצרכים לארוע ובישיבה מוקדמת מסכמים עם בעלי הארוע על כל הנקודות הרצויות. בזמן הארוע תפקידם הוא לתפעל את הארוע כך שיעבור בדרך הבטוחה ביותר, לפתור בעיות ללא קשר להיערכות מוקדמת להן בשטח, וגם לאחר הארוע ישנו תפקיד- לדאוג להחזרת הדברים לסדרם.

מפיקי ארועים - לארוע מושלם
עד לפני מספר שנים, שירותיהם של מפיקי ארועים היו בגדר מותרות לעשירון העליון או לכל מי שהיה יכול לאפשר זאת מכיסו. כיום, עם התפתחות תעשיית ההפקה, שירותיהם של מפיקי ארוע עשויים אף לעזור לכם בחסכון מהוצאות מיותרות ובסיום הארוע להגיע לחריגה עליה סיכמתם מראש בלבד. מפיקי ארועים קשורים כחוט השני בכל צורכי הארוע וההוצאות הכספיות- ותפקידם של אלו כשולטים ברזי המקצוע ובעלי ידע לגבי התאמת פרטי הארוע לרמת המחירים המבוקשת הוא לשחרר אתכם מכל המתחים ולהעביר את האחריות לארוע על כתפיהם. הפקת אירוע דורשת זמן רב וכדאי להותיר זאת למקצוענים אשר מכירים את השטח ובעלי קשרים מקצועיים שונים.

בחירת מפיקי ארועים
המלצות מחברים הן הקבלה הטובה ביותר שניתן למצוא. בררו מהו הנסיון שלו, בדקו את האתר או את תיק העבודות שלו, הפגשו עם אנשים אשר עבד עמם – לגבי דרכי העבודה שלו, יכולותיו, יחסי אנוש. בררו מיהם אנשי הצוות שלו וגם הספקים, והשקיעו זמן בפגישה מקדימה עמו.

מפת אתר | צור קשר
X