צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

רוצים לתכנן אירוע לעובדים במשרד, בחברה או במפעל? תיכנון יום כיף או מסיבה לעובדים כרוכה במחשבה רבה ועבודה רבה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת בהצלחה היא על ידי העסקת מפיק אירועים מקצועי. בצורה זו יחסך מכם זמן רב, כאב ראש ובעיקר תרד מגבכם האחריות להצלחת האירוע. בנוסף, מפיק אירועים שזה התחום שלו עשה כבר אירועים רבים לפני כן ולכן ידע להתאים את האירוע לכל סוג קהל שהוא, ולעשות זאת בהתאם לתקציבים שנקבעו.

איזה סוגי אירועים אפשר לעשות לעובדים?
האירוע צריך להיות מותאם לקהל. יש הבדל גדול בין ארגון אירוע למשרד בן 25 אנשים לבין מפעל עם אלף עובדים. מפיק יוכל לייעץ לכם לגבי סוג האירוע המתאים ביותר. לקבוצות קטנות אפשר לארגן טיול במקומות שונים בארץ (טיול לגולן, טיול יקבים בבנימינה, טיול בנגב, טיול מעיינות ועוד אפשרויות רבות). ניתן לעשות טיולים בני יום או גם טיולים עם לינה. בנוסף ניתן לארגן מסיבת ריקודים לעובדים ובני ובנות זוגם. אופציה נוספת היא אטרקציה כדוגמת המימדיון (מתאים גם לילדי העובדים) או הלונה פארק, מלווה בארוחת צהריים מושגעת מחברת קייטרינג מקצועית.

גיבוש העסק
ארגון אירוע לאנשים שאיתם עובדים יכול להיות גורם תורם מאוד לתועלת העבודה. אנשים שעובדים במקום עבודה שהם אוהבים, שהם מרגישים שמשקיעים בהם ועושים עבורם דברים – יהיו עובדים טובים יותר. לכן כדאי להשקיע פעם בשנה לפחות בקיום אירוע לעובדים שיהיה גם כיף וגם מועיל לחברה.

מפת אתר | צור קשר
X