צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל חברה אשר מעריכה את עצמה עושה אחת לכמה זמן אירוע עבור עובדי החברה. אירוע מושקע נראה לעובדים כי למנהלים ולבוסים אכפת מהם ורוצים את טובתם, ושהם כוח עבודה שמשקיעים בו. אירועים כאלה תורמים להוואי החברה, לגיבוש העובדים עם עצמם ולהכרת המנהלים באור שונה וחיובי – לרוב אירועי חברות תורמים למוטיבציה של העובדים ובכך מסייעים בצורה ישירה לתפקוד ותפעול החברה והמשרד.

סוגים של ימי כיף לחברות
ישנן אינספור אופציות לימי כיף לחברות. כדי לבחור את הפעילות המתאימה ביותר חשוב להתייחס לקהל העובדים במשרד או במפעל. כמובן שיש הבדלים גדולים אם העובדים צעירים או מבוגרים, וכן כמה עובדים ישנם. אופציה אהובה מאוד בארץ היא יציאה לחיק הטבע ונסיעה לצפון או לדרום הארץ וקיום פעילויות אאוטדור כמו למשל רכיבה על סוסים, טרקטורונים, טיול ג´יפים, ארוחות בשטח וכו´. הרבה חברות בוחרות לקחת את העובדים וילדיהם לפארקי שעשועים או פארק מים, בשילוב עם ארוחת קייטרינג מפנקת. כמו כן ניתן לעשות סיורים עירוניים מרתקים בערים כמו צפת, ירושליים או תל אביב.

איך מארגנים יום כיף לחברה?
אירגון ימי כיף הוא פרוייקט בפני עצמו. על מארגן האירוע לדאוג לרעיון, להזמין מקומות במקומות הדרושים, לדאוג לאוטובוסים, פרסום, אישורים מתאימים מכל הגורמים, קביעת תקציב ועמידה בו ועוד. חברה גדולה יכולה להעדיף לתת עבודה זו לאדם מקצועי בתחום הפקות אירועים שיארגן את הכל עבורה.

מפת אתר | ציוד למגנטים |  צור קשר
X