צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הקטנה הגיעה לגיל מצוות - מסיבת בנות היא דבר חשוב בגילאים האלו. אבל מסיבה של הגעה לגיל בת מצוה - זו כבר הפקה. וכשמדובר בהפקה מיוחדת, העניין הוא להיות מיוחדים, אופנתיים, ועדיין לשלב דברים שהקטנה אוהבת. הפקת בת מצוה מצריכה תכנון מקדים חודשיים מראש בערך.

הפקת בת מצוה – אירוע בקנה מידה ענק!
אם אתם זוכרים את החתונה שלכם, זה הולך להיראות לפחות ככה. את ההפקה יארגן לכם מ-א´ ועד ת´ צוות ההפקות. נרצה לשמוע את כל החלומות שיש לילדה שלכם, ונוכל להתחיל לחלום ביחד לפי מסגרת התקציב שלכם. אנו בקיאים במחירי השוק, מיומנים בתכנון והתכוננות לכל מצב מראש כך שלא תהיינה הפתעות בדרך. הפקת בת מצוה היא אינה דבר שקורה בכל יום- היא מאפשרת לילדה שלכם להרגיש בעצמה שניתן להגשים חלום!

גימיקים להפקת בת מצוה
כדי שהאירוע יהיה סוחף לבני בגילאים הצעירים, הוא חייב להיות רווי גימיקים. כוכבת נולדת טייסת, דוגמנית – נוכל להפוך את האירוע לחוויה ממריצה שממשיכה להדהד גם שנים אחר- כך. אם ספרי מתח, סדרות בילוש ועוד זה מה שהיא אוהבת- נוכל לקחת אותה אל חווית פיצוח צפנים כבר מהרגע שהיא מתעוררת אל יום ההולדת בבוקר. יש דמות מיוחדת שהיא אוהבת שרוצה שתלווה אותה במשך היום? זה היופי כשעושים לך אירוע, החלום שלך מתגשם, ונפתחים לפניה שמיים חדשים של עצמאות.

מפת אתר | צור קשר
X