צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בוודאי כבר הייתם באחד או שני אירועי חתונה שהופקו על ידי חברת הפקות. למעשה ברבות מן החתונות המתקיימות כיום לא מוותרים על הפקה, כדי לגרום לאירוע להיות מושלם ובידיים טובות, במיוחד כשמעוניינים בתוכנית אמנותית מורכבת האמורה לבדר מאות אנשים וגם לחתונה אינטימית ומיוחדת. כשאתם יודעים מה אתם רוצים ואיך החתונה שלכם תיראה, או לפחות להבטיח שתיראה מיוחדת ובלתי נשכחת, פונים לחברה להפקת אירועים.

איך אתם רוצים את החתונה שלכם?
חתונה ברוח ימי הביניים, חתונה משעשעת עם נושא לפורים, חתונה רומנטית ושלווה בהופעת זמרי נשמה מרגשים, חתונה זועקת ושמחה עם מיטב הזמרים ועוד זאת רק ההתחלה. ההתרגשות גדולה ממילא, ודווקא משום כך חשוב שתדעו שאתם בידיים טובות שיגשימו את חלומכם. סידורי הפרחים, עיצוב החופה, הקייטרינג, ציוד חשמל ולתאורה אם מדובר בחתונה בטבע ושירותים ניידים, התקליטן, החומרים המוקרנים על המסכים, הצלמים, האמנים והאטרקציות וגם הניהול השוטף של הערב ופתירת הבעיות שצצות מופקדות אך ורק בידי מנהל הפקה יחיד. הוא זה שמטה לכם אוזן קשבת, נלחם עבור התקציב שהקצבתם ושולט בקצב האירועים של האירוע. ככל שישנו ותק לחברת ההפקות ישנו הידע כיצד לנהל את התקציב על הצד הטוב ביותר, רעיונות למילוי מאוויכם בערב המיוחד הזה והיכולת לשמור על איכות גבוהה וסגנון יוקרתי.

טאצ´ ייחודי באירוע נוגע
מלבד האחריות לשמחתכם, לפעמים יש חשק להפתיע בחדשנות, אטרקציות שיתאימו לכל קהל במהלך הערב, זיקוקים, עמדות שזירה עם שלל זרי פרחים ועוד, ישנם העושים חופות בהפתעה ועוד שאר אירועים הדורשים הפקה. כדי לקבל את הרושם האישי שלכם מול חברת ההפקות, רצוי להגיע לאירוע אחר שאותו הם מקיימים ולהכיר את אופן ההתנהלות של המנהל האישי באותו הערב. הרי באירוע כמו חתונה שלכם, אתם אלו אורחי הכבוד!

מפת אתר | צור קשר
X