צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בת מצווה הוא אירוע מרגש בחייה של כל נערה. בימינו לא רק הבנים זוכים להעלות התורה ולחגוג את הגעתם לבגרות, גם הבנות שמתבגרות קצת לפני זוכות באותה מידה לחגוג את בגרותן. להפקת אירוע בת מצווה קיימים שני רבדים: הדתי הכולל את העלייה לתורה והמסורת היהודית, והרובד השני נוגע למסיבה עצמה. כל ילדה בגיל העשרה תשמח שייעשה שילוב בין השניים.

הפקת בת מצווה בפן הדתי
עלייה לתורה אינה נחלת הגברים בלבד בימינו. קיימים בתי כנסת רפורמים שמאפשרים עלייה של בנות לתורה. כמו כן, השרשרת המורשת היהודית והחשיבות של קיום בת מצווה נוגע גם לקהל הנשי ומושך אותן להיות כמו הבנים ולעשות בת מצווה הכוללת עלייה לתורה. בעקבות זאת, יש להתחשב בהפקת האירוע כי מדובר בקהל מבוגר וצעיר כאחד. חברת הפקות מקצועית תדע להתאים את הקייטרינג, המוזיקה, הלבוש, התאורה וכל מה שכרוך בהפקת האירוע – למשתתפים באירוע וידאג שכולם ייהנו והאירוע יתבצע בצורה מכובדת המעריכה את הדת היהודית ומתחשבת בה.

הפקת בת מצווה בפן החברתי
הפן החברתי הוא מאוד חשוב בגילאי המצווה, ובגילאי העשרה בכלל. כל ילדה רוצה לחגוג את בת המצווה שלה בקרב חבריה, ליהנות מהאירוע ושייעשה לטעמה. אתם, בתור הורים, צריכים לדעת שזה הוא אחד האירועים החשובים ביותר שייעשו לילדכם עד חתונתם ועל כן כדי לעשות אותו כאירוע שלא יישכח. המיקום הוא קריטריון חשוב מאוד בהפקת אירוע – גן אירועים, אולם מושכר, מועדון, מסעדה וכו´. הקייטרינג רצוי שיהיה כשר ויתאים לכל המשתתפים באירוע, כמו כן המוסיקה שתהיה נעימה לכלל המשתתפים. כמובן שאם מדובר במסיבה של הילדים בלבד אופי האירוע יהיה שונה. חברת ההפקות שלנו תדע להתאים את האירוע לרצונותיה של הילדה, תוך מתן ביטוי אישי שלנו ושל ההורים ליצירת חוויה בלתי נשכחת.

מפת אתר | צור קשר
X