צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל אחד מאתנו יודע שיחסים במקום העבודה של קבל ותן הם הטובים ביותר. אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו הוא מרגיש שהוא נותן במקום עבודתו את כל מאמציו ולא מקבל חזרה ההערכה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחיזוק הקשרים בין העובדים למעסיקים בחברה ובין העובדים בינם לבין עצמם היא הפקת אירוע חברתי. בין אם מדובר ביום כייף, יום גיבוש או סוף שבוע באילת מדובר באירוע המצ´פר את העובדים ומעניק להם את הפרגון לו הם זכאים.

אילו סוגי אירועים אפשר לארגן לחברה?
החברה שמארגנת את האירוע יכולה להיות תאגיד גדול מרובה עובדים, או חברה פרטית קטנה שרוצה לעשות יום גיבוש. כך או כך חברתנו יכולה לסייע לכם בנידון ולהפיק את האירוע המהנה ביותר שמתאים לדרישותיכם. כאשר מחליטים על הפקת אירוע רצוי להתייעץ עם החברה אותה בחרתם, כמובן לאחר סקר שוק מקיף והשוואת מחירים בהתאם לאירוע הנכם רוצים להפיק. בעת הייעוץ עם נציג החברה תנו לו להציע את רעיונותיו, תופתעו לגלות הצעות שלא חשבתם עליהם ואף קלות יותר על כיס החברה. אירועים חברתיים במסגרת חברה יכולים לכלול פעילויות ספורטיביות ואתגריות, טיול בטבע וארוחת צהריים במסעדה, סוף שבוע במקום נופש וכו´.

אוכל בהפקת אירוע חברה
האוכל, בכל אירוע, הוא מרכיב חשוב וחיוני שגורם לאיחוד הגדול ביותר. בעת ארוחה יכולים עובדי החברה לשבת ולשוחח זה עם זו בנינוחות, להחליף דעות ונושאים בעודם מתענגים על מזנון עשיר ואיכותי. חברת הפקות מקצועית תדע כיצד לשלב בין האירוע לתפריט האוכל. כך למשל פעילות באווירה מדברית  יכולה להתקיים במאהל בדואי וליצור חוויה מהנה. האוכל צריך להיות מוגש באופן טרי, טעים ועסיסי שיהיה ערב לחיך כל עובד.

מפת אתר | צור קשר
X