צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

האם אי- פעם התנדבתם (או נודבתם) לערוך הפעלות לקבוצה? לילדים הקטנים שלכם, בצופים או בתיכון, בצבא או בעבודה? אפילו אם מדובר בארגון של מסיבת רווקות, הרי שאותו ארגון דורש תכנון מקדים, שילוב של פעילויות מחליפות אם יש תקלה באחת הפעילויות (דבר המצריך יכולת אלתור, קשרים וגם תושיה), ארגון הכספים והמשאבים הנדרשים לכך, ובעת הפעילות- עמידה בלוח זמנים, ושמירה שהכל מתקיים כסדרו.

פעילויות לקבוצה קטנה או גדולה?
כדי לערוך פעילות לקבוצה, יש חשיבות לסדר גודל הקבוצה. קבוצה קטנה תקיים פעילויות אינטימיות יותר לעתים ולא תוכל לעשות משימות קבוצתיות גדולות כמו משחק "בית תחנה" או משחק שתוכנן למינימום מסוים של אנשים. בנוסף חשוב לדעת מהי המטרה של אותן פעילויות. האם זה לצורך גיבוש? מבחן? פעילות חווייתית לקבוצה שלא מכירה אחד את השני? על כל השאלות האלו צריך לענות רגע לפני שמתכננים, ואם רוצים לקחת את החוויה שלב אחד קדימה, להעביר את שרביט המנצחים למי שידו בצלחת ומנוסה באירועים מסוג אלו- מקטנים ועד גדולים גם בגילאים, רצוי לעשות זאת עם חברת הפקות אירועים שמכירה את השטח מקרוב, לכל פעילות שתרצו לעשות – בין אם זה להזמין זמר או אמן אחר או מנחי סדנאות, כמו גם מישהו שיפקח על ליצנים, מופעים שונים ומפעילים קבוצתיים (אם תרצו לחלק את הקבוצה הגדולה). 

איך חברת הפקות יכולה לעזור לכם?
כשאתם מארגנים אירוע, אתם לא זוכים ליהנות ממנו בשטח. כשאתם נעזרים בחברת הפקות- הכל במסגרת תקציב שהוגדר מראש, פעילויות רצויות לכם, רעיונות חדשים ומאתגרים, אירוע ש"מתוקתק" לפי לוח הזמנים הנכון וכל זאת כשההתנהלות היא מול אדם אחד בשטח שאיתו אתם בקשר. אין צורך להיות במתח לאורך אותו יום כדי שהכל יצליח – ובגדול.
מפת אתר | צור קשר
X