צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לאחרונה הולכות ומתרבות הפעילויות שעוזרות לגבש את העובדים כקבוצה אחת, היות והובן למנהלים רבים כי יחסי אנוש טובים בין האחד לשני תורמים לרמת התפקוד של העובדים ולתפוקה גבוהה יותר בתוך הקבוצה. לפעמים זה מוטל על אחד מאיתנו כמשימה התנדבותית, ולעתים זה פשוט בנוי על אחד מהחבר´ה לארגן את יום הכיף. אולם מאיפה להתחיל? כיצד יוצרים אוירה קלילה שנרקמת בין כולם כשכולם נהנים במידה שווה, וכל אחד נחשף לצד אחר שלא הכיר בעמיתו לעבודה?

אפשרויות פעילות לעובדים
למיקום יש חלק נכבד בפעילות שתעשו. האם תרצו להפוך את השטח שבו אתם עובדים למשהו אחר? תלוי בסוג הפעילות שבו תבחרו ובתנאי השטח. חברת הפקות אירועים תדע למצוא לכם בדיוק את סוג הפעילות המתאים לכולם גם אם לא הכירה את הקבוצה מלכתחילה. המשחק לא חייב להתנהל משך תקופה מוגדרת, דווקא במשחק כזה יש הזדמנות מורחבת לשיתוף של כולם, והמתח הטבעי נשבר. ניתן לעשות זאת גם בפארק או במקום שבו מארחים פעילות אתגרית כמו למשל המערב הפרוע, פיינטבול או ניווט בשטח, ישנה אפשרות למשחקי תפקידים ודרך כך לגילוי הצדדים האחרים שבאישיותם של העובדים. רמת העניין חשובה למציאת הפעילות המתאימה, כמו גם חתך האנשים והמוגבלויות של הקבוצה. חוששים כי פעילות מסוג זה עלולה לדרוש מכם משאבים רבים? קבוצת הפקות מקצועית תדע למצוא את הפעילות המתאימה לכם בתקציב המותאם.

גיבוש לעובדים שאינו מצריך יום שלם
ניתן לתכנן פעילות בלתי שגרתית כמו למשל הפלגה ביאכטה, ספא או הדרכה מתויירת בעיר עתיקה עם שחקנים, נגנים ורקדנים, אולם ניתן לעשות פעילות הנמשכת שעה אחת בלבד- אולם הריקושטים נמשכים לאורך היום ואף יותר – באמצעות צייר קומיקס, הופעה או סדנה מסוימת.
מפת אתר | צור קשר
X