צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לכל אירוע יש מחיר, ולכל שירות שניתן במסגרת האירוע גם יש מחיר. המחירים של מפיק אירועים משתנים מחברת הפקות אחת לשנייה ותלויים בפרמטרים ותנאים רבים. למרות שהעלות יכולה להיות לעיתים גבוהה היא הרבה יותר חסכונית מניסיון לארגן אירוע שלהם לבד, לצד חיי יום-יום, לצד עבודה, משפחה, ילדים, אחזקת משק בית וכו´. מפיק אירועים מקצועי ידאג כי הכסף שאתם משקיעים ייתן את התוצאה הטובה ביותר.

מדוע רצוי לשכור את שירותיו של מפיק אירועים?
כאמור, קשה לאדם מן השורה למצוא את משאבי הזמן הרבים הנחוצים לתכנון והפקה של אירוע בסדר גודל קטן וגדול כאחד. השכרת שירותיו של מפיק אירועים מקצועי תסייע בצמצום הזמנים, וכולנו יודעים שזמן זה כסף – כלומר המחיר וההשקעה הכספית תהיה פחותה מניסיון לעשות הכל באופן עצמאי. מלבד זאת, למפיק אירועים יש את ההסמכה, הניסיון, המומחיות והידע המקצועי להפיק אירוע עם מינימום תקלות. ייתכן שאדם פרטי לא ייקח בחשבון דברים רבים שנראים מובנים מאליו למפיק אירועים.

מה יהיה המחיר של השכרת שירותיו של מפיק אירועים?
המחיר משתנה מחברה אחת לשנייה. אחד הקריטריונים לשינוי במחיר יהיה המוניטין של החברה – המוניטין הולך לפני החברה, משווק אותה ומפרסם אותה ופעמים רבות כמו שנקנה מוצר מזון ממותג מוכר, כך גם נעדיף לבחור בחברת הפקות מוכרת. המחיר של מפיק אירועים ישתנה גם בהתאם לשירותים שהוא ייתן. ייתכן והלקוחות ידרשו רק שירותים מסוימים ויחליטו לדאוג באופן עצמאי להשכרת שירותים של חברת קייטרינג בנפרד. במקרה שכזה הסידורים והתכנונים של מפיק אירועים יצטמצמו ובהתאם המחיר. מחירים מוזלים יכולים להיות מוצעים לאירועים מיוחדים, אירועים שחלק מהמטרה שלהם היא תרומה, כמו כן יתכנו מחירים מוזלים בזמן של חגים או בעקבות פתיחה של משרד הפקות חדש שמעניק מחיר פתיחה.

מפת אתר | צור קשר
X