צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת חתונות היא עניין מסובך. מתחילים מחיפוש אולם, ממשיכים לקייטרינג, משם ממשיכים לעיצוב האולם ( או שזו גם חברת הקייטרינג שאמונה על כך), עוברים למצוא די- ג´יי, תקליטן, תאורן,  ולאחר מכן, ממשיכים לתוכנית האמנותית של הערב. למישהו נש5ר כאן אויר? אז כמובן שעוד לא הזכרנו את ה"סידורים" שלפני: בחירת בגדי החתונה, שכירת רכב יוקרתי ל"כניסה מרשימה" ועוד. כדי לעשות אירוע שילך בדיוק לפי התכנון, אתם זקוקים לאדם חיצוני ולאו דווקא לאנשי האולם שיעזרו לכם.

הפקת חתונות היא הדרך המקצועית
כבר שמענו וראינו בטלויזיה על הפקת חתונות למיניהן, אולם כמה זה באמת עוזר ונחוץ? אולי אפשר לוותר על זה? ובכן, זה מספק לא רק נוחות וביזור האחריות, אם אתם מעוניינים בדבר מסוים – כמו למשל הופעה של זמר אורח שיחתן אתכם, אורח כבוד מיוחד – אליל נעורים, זיקוקים לשמיים, תכנית בידורית שתחזיק את האורחים שלכם מרותקים – רצוי ביותר להפיק את האירוע בידי המקצוענים. יתרה מזאת. מפיק אירועים הוא אדם בשטח שדואג לא רק לתכנון הערב אלא גם ליישום התוכנית מ- א´ ועד ת´. כשהוא בשטח, הוא הכתובת היחידה שלכם לבקשות, תלונות, הערות. אפילו אם בחרתם בחתונה "סולידית", חברה להפקת חתונות תתכנן את האירוע בקונספט הרצוי לכם בדיוק ותוכל לעשות זאת על ידי הזמנה לערב דומה שנערך על- ידה לצורך התרשמות.

יש לי 700 מוזמנים, איך להתגבר על כל האירוע?
זהו עוד מקרה קלאסי להזמנת ההפקה אשר תשליט סדר : יבחרו עבורכם אולם מתאים, יארגנו לכם את סידור השולחנות (ויחסכו כאב – ראש), יעצבו עבורכם את המקום, יוודאו כי התוכנית המקורית לאירוע תעבוד וגם אם לא, ישנה "תוכנית ב´" מבלי לגזול מזמנכם ומבריאותכם בערב הכי חשוב שלכם. 
מפת אתר | צור קשר
X