צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

יום כיף היא הגדרה מאוד נרחבת ואפשר ליהנות מיום כיף במסגרת רבות ושונות ועם אנשים רבים ושונים. ימי כייף דורשים הפקה גדולה ומרשימה פעמים רבות, תיאום של מקומות לינה, של הזמנות ועוד סידורים רבים בכדי להפוך את יום הכיף למושלם. ימי כייף מומלצים מאוד בכדי לשבור את שגרת היום-יום, עבודה מול מסכים מאפיינת עובדים רבים בימינו, שכן כמעט כל עבודה דורשת מחשבו ישיבה ממושכת מולו. גם אנשים שלא עובדים בנושא זה ועומדים כל היום על הרגליים ישמחו אחת לכמה זמן להתנתק מהשגרה והחיים הרגילים וליהנות מיום כיף.

הפקת יום כייף משרדי
בתור מעסיק חשוב מאוד להתחשב בעובדים שעמלים קשה על מנת לרצות את הבוס שלהם. לתת לעובדי המשרד יום כייף שיגבש אותם, שייתן להם את האופציה לשנות אווירה ומקום לתקופה מסוימת יכול להיות פינוק נפלאה. יום כייף ישפר את היחסים בין העובדים לעצמם ובין העובדים למעסיקים שלהם. יום כייף יגרום להרגשה של הערכה. ההפקה של יום כייף למשרד שלהם היא לא פשוטה ולכן רצוי להסתייע בחברת הפקות שתדע לעשות את כל התיאומים ולמשוך בכל החוטים בכדי להוזיל את הפקת יום הכייף למינימום. יום כייף למשרד יכול להיות טיול בטבע עם מדריך, ארוחת צהריים במקום לא שגרתי, בילוי בחוף מוגדר עם מתקנים מתנפחים לילדים, ארוחת בוקר בכינרת ועוד מגוון רחב של אירועים.

הפקת יום כייף משפחתי
אין לזלזל בשום סוג של יום כייף, גם לא יום כייף במסגרת המשפחתית. פעמים רבות העומס של החיים מונע מהמשפחה לשבת יחד ולבלות זמן משותף. כך למשל הילדים גדלים , מתרחקים מההורים, מהבית והארוחות המשפחתיות שהיו פעם בגדר חובה מצטמצמות. חברת ההפקות שלנו מציעה לכם ליהנות מזמן איכות משפחתי ע"י הפקת יום כיף כמו פעילות ימית שתכלול מתקני מים, קייאקים ושיטה בספינות.

מפת אתר | צור קשר
X