צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

תארו לכם שאתם בעלי אירוע בר מצווה בנוסח רובין הוד. המקום הוא היער המכושף, וכדי להגיע אליו אתם צריכים להסתייע במפת ניווט, אותה אתם מוצאים תוך משחק של "חפש את המטמון". אתם מגיעים לנחל וחוצים אותו ביחד עם צוות הפקה שנמצא במקום, נכנסים לטירה או למבנה מיוחד ששם כל הכיתה מחכה לכם, המשפחה ההרפתקנית. או תארו לעצמכם סצנה אחרת: אתם מוזמנים לאירוע חתונה שנערכת בחג פורים, כשכל המוזמנים צריכים להתחפש וכל הזמן ישנה התרחשות בקהל, רקדנים שתולים שרוקדים ומהנים את הקהל ועוד אטרקציות כמיטב דמיונכם.

איך אירגון אירועים עובד?
כדי שאירוע יהפוך לאטרקטיבי לא רק בעיניכם אלא גם בעיני קהל המוזמנים, ישנה חברת הפקות שמנוסה באירועים מסוג זה. בעצם, כל מה שצריך לעשות זה לערוך פגישה מול נציגי צוות הפקה, לחשוב על התקציב הרצוי ובתוך מסגרת זו יופק לכם אירוע כלבבכם – גם אם הרעיונות שלכם אינם רבים – צוות ההפקה יוכל לעזור לכם הן בהגיית הרעיונות והן בהגשמתם, תוך שימוש בדרכים יצירתיות ככל שהתקציב מאפשר זאת. כדי להיות מוכנים עם כל הציוד והאטרקציות בזמן, רצוי להתחיל ולמצוא צוות שישתף עמכם פעולה זמן רב ככל האפשר מראש. אותו צוות יהיה אחראי לייצר את התוכנית, להוציא אותה לפועל ולהיות מוכן למקרים בהם התוכנית מסיבה זו או אחרת לא יכולה לפעול כמתוכנן.

אירגון אירועים מול מנהל עבודה
כשאתם כבר נמצאים בתוך האירוע ומעוניינים להיענות על שאלה או לבקש משהו ממפיק האירוע, אין צורך לרדוף אחר בעלי המקצוע השונים שמסתובבים בשטח או לחפש אותם בנרות. אתם פועלים מול מנהל עבודה יחיד, הוא הסמכות והמפתח להצלחת האירוע, הוא המנצח על התזמורת האומנותית של כל הערב שכולו עבורכם.
מפת אתר | צור קשר
X