צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אם אתם הצוות שעליו הופקדו כנסים ואירועים, חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך באשר לכל שירות שאותו אתם מבקשים עבור האירוע. זה יכול להיות כנס מטעם עבודה, עמותה, חברים, מועדון או מותג שיווקי, זו יכולה להיות ישיבה פרטית או ציבורית, או טקס שעורכת החברה לכבוד כניסת חג למשל. בכל זמן שבו אתם זקוקים ליד עוזרת בתכנון, הוצאה אל הפועל ופיקוח על כנסים ואירועים בזמן אמת. במקום שאתם תיקלעו למשימה מתישה בזמן שעליכם ליהנות כחלק מקהל המוזמנים, תוכלו להיעזר בצוות חיצוני שיוציא לפועל את התכנון שלכם ובתקציב עליו הוחלט מראש.

לתת יד בכנסים ואירועים
גם אם מדובר בכנס פשוט ביותר לכמות גדולה של אנשים (או קטנה), חשוב שהכל "יתקתק" ויזרום בצורה הטובה ביותר. גם אם ישנם מצבים מפתיעים כמו ביטול של אמן שהוזמן או בעיה עם חברת הקייטרינג, חברת הפקות מנוסה תדע כיצד לגבות את האירוע. לא רק ניסיון וקשרים שיש לחברת ההפקות יכולים לקחת כאן חלק, אלא גם תכנון מקצועי שמודע לכך שלכל חלק בתוכנית חייב להיות גיבוי – ובזמן אמת. גם אם ישנם בעלי מקצוע רבים שמעורבים בתוכנית הזו, אתם מתנהלים מול אדם אחד בלבד: מנהל ההפקה. הוא הכתובת לכל, והוא חייב להיות זמין בעבורכם בכל רגע. אם ההסעה מתעכבת, עיצוב האולם ובחירת מקום לכנסים ואירועים.

חברת הפקות שיודעת לעשות מטעמים מהתקציב
לכל אחד ישנו תקציב, ולא תמיד זה תלוי בכם. כדי להפיק ממה שיש את המיטב, תוכלו בפגישת היכרות מול חברת ההפקות להבין את האפשרויות העומדות בפניכם על פי כל רמות התכנון. הניסיון והיוזמה שיש לצוות ההפקות הוא אחד היתרונות שהופכים אותו למפיק האירוע שלכם שהופך את החלום למציאות.
מפת אתר | צור קשר
X