צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הפקת בר מצווה היא בעצם הגשמת החלום לאותו בן תשחורת מתבגר. הילד, שעד לא מזמן פלט את מילותיו הראשונות היום כבר הופך לנער, ורגע לפני שמתחלף לו הקול אתם מעוניינים לתת דרור לקול הזמיר שלו על ידי מופע בשילוב זמר, או כל אמן אחר שמעניין את חתן המצוות. כיום, אפשר להפוך את האירוע לחלום, במיוחד כשההורים משקיעים ממיטב כספם ומרצם לחגוג את האירוע המרגש, ביחד עם כולם.

איזו הפקת בר מצווה אפשר לעשות?
אם הוא חולם להיות לוחם, פעלולן, לחפש את המטמון, לשיר או להופיע ביחד עם עוד אמן, זו בדיוק ההזדמנות שלו להגשים עם האירוע את החלום, הרי בר מצווה הינה אירוע בלתי נשכח – חוגגים אותו רק פעם בחיים. לאירוע שחוגגים אותו עם קהל אנשים רב, חשוב לחשוב מה יכול להתאים גם להם: מופע במקום הפעלה, זיקוקים, קליפים מצגות, מעגלי כלים ועוד עזרות אטרקציות. כמובן שקיימת מגבלה תקציבית, וכדי להתגבר עליה מומלץ להגביל בסכום מסוים כדי שתכנון ההפקה ייערך בהתאם. הפקת בר מצווה תהיה אחראית לדאוג בין השאר לשירות קייטרינג ולאטרקציות כמו מפלי שוקולד, שיק פירות ועוד, תקליטן, אמנים שיופיעו, תיאום מול מקום מתאים ועוד. כדי שהאירוע יזרום בדיוק לפי התוכניות, מפיק האירוע יהיה זה אשר ידאג לכל דבר בזמנו, ובמידה וישנה בעיה או בקשה, ניתן לפנות אליו.

איך ליהנות מאותה הפקת בר מצווה?
 בין כל הדיבורים שסביב האירוע, המתח וההתרגשות, חשוב להפיק מהאירוע החד פעמי הזה. חברת הפקות  והפעלות לילדים תדאג להוריד מכם את המתח כאשר היא זו אשר מתכננת, מציעה לכם ומפיקה בפועל. קחו נשימה עמוקה, ערבו את חתן בר המצווה בהחלטות והעלו רעיונות שיכולים להתאים לו.

מפת אתר | צור קשר
X