צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לכל אירוע שבו מעוניינים להרשים, עולה צורך עז להזמין חברת הפקת אירועים שתהפך את האירוע ממעניין ושמח לאטרקטיבי, מלהיב ועם טעם של עוד. בכנסים תוכלו להפתיע את המשתתפים עם ניצבים והמחשות שלא מהעולם הזה- רקדנים למופע או על פי סיפור מומחז המספר על היווסדותו של מקום למשל... זיקוקין ברגע השיא, אם זה כנס בבית מלון, אפשר לפנק את האורחים ברעיונות מיוחדים בשביל שיהיה אירוח כפי שלא זכו לו מעולם, חיבור וגיבוש בין עובדים בחברות גדולות כקטנות, אירועים משפחתיים ועוד. הפקת המופע עולה על שלבים מוגדרים והצעת התוכנית תוגש לכם.

תפקידיו של מפיק אירוע מקצועי
המפיק אמור ללוות את האירוע מתחילתו ועד לתומו. הוא מגדיר בתחילה את טיב האירוע (אירוע השקה, אירוע משפחתי מסוים, כנס עובדים ועוד),מנסח את מטרת האירוע ורושם לו מטרות על פי דיון משותף עם בעל האירוע. מפיק האירוע דואג לתכנון היעדים ולביצוע שוטף, לדוגמה: אם מזמין האירוע מעוניין באטרקציות לחתונה , הוא יגדיר את האטרקציה – לדוגמה זמר מסוים שבעל האירוע מעוניין להזמין – כתוכנית א´ ותוכנית ב´ ("תוכנית ההצלה"). לשאר המפיק ידאג – לתוכנית האמנותית של הערב, לרצף שלה, להזמנת כל בעלי המקצוע כולל בחירת מקום, עיצוב המקום, חברת קייטרינג ותקליטן (תוגשנה הצעות מחיר בעבור כולם), ויכתיב את האירוע בטון המיוחד לו. המפיק ידאג גם לכך שהתוכנית תפעל כשורה במהלך הערב.

מפיק אירועים הינו מקצוען
כשאתם מגיעים לחברת הפקות, יש לדבר ישירות מול המפיק שלכם, ולהתעניין בעבודות הקודמות שלו ובעוד אטרקציות לאירועים, שיוכל להוכיח לכם את מידת היצירתיות והניסיון שלו. יצירתיות היא תכונה חשובה מאוד, כדי להיות מוכנים לכל תקרית או "בלת"ם" העלולים לקרות בזמן ההכנות לאירוע או במהלכו. בכל מקרה, כשאלו עלולים לקרות אל דאגה – הכתובת היחידה שלכם הוא המפיק ולו יש פתרונות מוכנים מראש.
מפת אתר | צור קשר
X