צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כלחברה זקוקה לפעם בשנה של רענון, ריקודים, צחוק ושמחה וכן להזדמנויות חברתיות שאינן קשורות לדפוס הפעילות של החברה, גם אם כל יום אצלכם במשרד או בעבודה נחשב למסיבה, חייבת להיות גם למעסיק הזדמנות לומר מצידו תודה על העבודה הקשה או על תפקוד הצוות הדינאמי והנפלא. גם אם הצוות עומד בפני קשיים שקשה לו להתגבר עליהם – בוודאי ובוודאי שאז יש לתת הזדמנות לנשום לרווחה, כל זאת בהפקת אירועים וימי כיף לחברות

איך למצוא את הפעילות שתשמח כל לבב עובד?
ישנן אפשרויות שונות ומשונות שאפשר להמציא ולמצוא: כל הרעיונות מוצעים למזמין ההפקה, וביחד עמו מתגבשת תוכנית מופלאה. זה יכול להיות יום ספורט לעובדי חברה קטנה כגדולה, סדנאות בטבע להורים ולילדים, מסיבה בדיסקוטק סגור לעובדים ועוד. התכנון הנעשה הוא כזה שכל עובד יוכל לחוש כי מצא את היעוד שלו באותו היום. ניתן אף לארגן מסיבה עם פעילויות סבילות והפעלות, כמו צפייה בסרטים, שירה בציבור או הופעת זמר אורח. לאירוע הזה מצטרף – איך לא.... צוות צילום לצוות ההפקה, כדי לתעד את האירוע ולהפוך אותו למשהו שעוד ידובר עליו זמן רב. קישוט והתאמת המקום יהיו בהתאם: אם למשל מדובר במסיבה שנערכת לקראת חג מסוים או חגיגת אירוע מיוחד- לדוגמה – חג פורים, ניתן לעשות זאת גם בלונה פארק, באחוזה שמרוהטת כבית קסום עם משימות ומטלות משעשעות לאורך הערב.

השמיים הם הגבול
אם אתם רוצים לסמוך על חברת הפקות שתנהל לכם את האירוע מהתחלה ועד הסוף, בעוד אתם נהנים מהאירוע כאחד העובדים- תוכלו לעשות הפקת מסיבה יוקרתית בתקציב הניתן מראש. השאירו לחברת ההפקות לטפל בכל מה שכרוך בכך, וערכו חוזה מסודר אשר מגדיר בדיוק מה הולך להיות באירוע.
מפת אתר | צור קשר
X