צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אירוע הוא תמיד דבר משמח. חתונה, בר מצווה או כל יום משמח אחר מהווה סיבה למסיבה. אך בכדי ליצור מצב בו כולם ייהנו באירוע מוצלח יש צורך בתכנון וארגון שלו מבעוד מועד. הפקת אירוע באולם אירועים או בחצר הפרטית – בשני במקרים זוהי אינה מלאכה קלה. משימות ומטלות רבות נפרשות על פני חודשים הקודמים לאירוע במטרה ליצור את החוויה הבלתי נשכחת ביום האירוע עצמו. משימת ההפקה כרוכה בדאגות רבות ובהמון אחריות ויש מי שמוצאים את המלאכה כדבר מהנה ומתפקדים בהצלחה ובצורה טבעית. אם אינכם מסוג האנשים הזה, תוכלו להיעזר במפיק פרטי או חברת הפקה שתדאג לארגון וההכנה הנכונים שייצרו עבורכם את האירוע המושלם. 

מרכיבים אירוע
הפקת אירועי יוקרה היא עסק למקצוענים וכיום ישנן חברות רבות בעלות ניסיון ואמצעים שמתמחות בתחום ויכולות לפטור אתכם ממרוב הדאגות הכרוכות בתכנות. תמורת סכום כסף על פי דרישות תקציב ותמחור תוכלו להפקיד בידיהן את מלאכת ההרכבה והתכנון (שתיעשה כמובן על פי דרישתכם ושאיפתכם ולפי טעמכם האישי) ולמנוע את הדאגות וההתרוצצות טרם האירוע. במידה ואתם מעדיפים לתכנן את האירוע באופן עצמאי ולחסוך בעלויות של חברת הפקה תוכלו להיות אדונים לעצמכם ולהתנסות בתחום ההפקה והתכנון. אבל כיצד עושים זאת נכון?

בוחרים לבד
באופן כללי, התייעצות עם חברים ומכרים שהתנסו באירועים מסוג דומה יכולה להיות לכם לעזר. תוכלו לשאוב רעיונות וגם ללמוד מטעויות עבר של אחרים. גם ההורים יכולים לעזור למרות שלעיתים ישנם פערים בתפיסה מבחינת אופי ועיצוב האירוע ולכן עליכם להיות החלטיים ונאמנים לעצמכם. ראשית תצטרכו לבחור את המקום. גני אירועים, אולם או מסיבה בחלל הבית והחצר הפרטית – הכל בהתאם לתקציב. אחר כך יש להתאים למקום את חברת הקייטרינג ובר המשקאות, תקליטן וצלם. אם תרצו לשלב הופעה של להקה או זמר הדבר אפשרי בתוספת תשלום כמובן. עיצוב האירוע יכול להיעשות על ידכם או על ידי מעצב מקצועי בעל ניסיון בתיאום עם דרישותיכם. בהצלחה.
מפת אתר | צור קשר
X