צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

הטקס ה"שבטי" הצבעוני הזה, שבו מורחים את ידי החתן ואת הכלה בכל מיני "צבעי מלחמה" כתומים ואדומים, על מנת לסמל את סמל העושר והשפע. הטקס נהוג בקהילות יהודיות ומוסלמיות. יש הסבורים שמקור השם "חינה" הוא לצורך עשיית חן – חן בידיים או חן כדי למצוא חן, כך שהכלה אמורה על פי המנהג למצוא חן בעיני חתנה המיועד. יש הסבורים כי חנה מציינת את ראשי התיבות: חלה (הפרשת חלה מן העיסה), נידה (טהרת המשפחה) והדלקת נר – ובכל אלו מצווה למעשה האישה. אירוע החינה הינו אירוע מגוון ומושקע ומרובה בטקסים עדתיים ססגוניים שונים שכולם תמיד חוויה בפני עצמה.

הפקת חינה – אירוע נוצץ ואינטימי
לכל אחד התוכניות שלו לגבי כל חלק של חגיגה: טקס החינה נערך בחצר, באולם, בחיק הטבע או בבית הפרטי, החתונה על פי רוב באולם חתונות או גן ו"שבת חתן" גם היא אירוע שיכול להתבצע מחוץ לאולם או גן אירועים. העניין הוא התקציב שיש להקציב לכל אחד מפרקי טקס הנישואין הללו. מי ששוכר את שירותיה של חברת הפקות, יכול להסתמך בארגון והפקת אירועים על חברת ההפקות שתתקצב את כל האירועים הקשורים אחד בשני, ותוכל להעלות הפקה בסכום הכסף ללא חריגה מהתקציב. לחברת הפקות הידע והקשרים לארגונו של אירוע על- פי סדר גודל של מוזמנים, בשיתוף עם חברת קייטרינג ואמנים, תקליטן וכל הקשור באירוע.

טקס החינה למשפחה ולקרובים
חברת ההפקות יכולה לדאוג לקייטרינג בהשגחה, לצלם, לשמלות הערב (גם של השושבינות) ולתלבושות המיוחדות, למזונות העדתיים המסורתיים, כמו גם לפינות ההלבשה המיוחדות בשטח. ישנו ציוד נוסף כמו הכרכרה להרמת המאורסים, תקליטן ועוד. כל האירוע או מקבץ האירועים שחברת ההפקה תפיק ינוהלו על ידי מפיק אירוע יחיד – הכתובת שלכם לבקשות לפני האירוע ובזמן האירוע.
מפת אתר | צור קשר
X