צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

תחום הפקת האירועים והאטרקציות טומן בחובו אלמנטים רבים ומשונים. עם התפתחותו בשנים האחרונות וכניסתם של עוד ועוד מפיקים וחברות הפקה לתחום משתנים הסטנדרטים וארגון והפקת אירועים הופך למשהו גדול ומפוצץ. הכל בגדול עם חשיבה גרנדיוזית וניסיון להרשים ולהעמיס בפרטים. אך מהות המקצוע לא מחייבת להפיק רק אירועים גדולים. הפקת אירועים קטנים היא משהו שנדרש לעשותו גם כן ובאותה מידה של מקצוענות. אם החלטתם להפיק אירוע כזה, חשוב שתתמקדו בפרטים המרכזיים ותדעו להעמיד אירוע טוב גם אם הוא נחשב ללא גדול ובעזרת תקציב זעום.

כמות ואיכות
הפקת אירוע בתקציב שפוי הוא משהו שאפשר לעשותו, במיוחד בארגון של אירועים קטנים כמו ימי כיף לעובדים, גיבוש ונופש לחברה, ערבי שירה בציבור ועוד. במהותם, אירועים קטנים ממוקדים יותר ומתרכזים בסוג פעילות מסויים וספציפי. גם הקהל המגיע לאירוע קטן יהיה ברוב המקרים צפוי וידוע הן מבחינה כמותית והן בסוגו ובחתך האוכלוסייה שלו. כך אפשר להקציב סכומי כסף למטרות ברורות מראש ולתת חשיבות לאלמנטים מסוימים באירוע ולא ליצור מצב של בזבוז . מומלץ לבצע סקר שוק כולל ומקיף ובעזרתו למצוא את ספקי השירות הטובים במחירים המשתלמים ביותר. אין סיבה להתפשר על איכות אלא לבחור נכון את הספק שיתן לנו את מה שאנו צריכים בדיוק.

מתכננים מראש   
יש לבחון את מהות האירוע בתחילה וכך להגיע לחסכון משמעותי. במקרה בו אין צורך באולם גדול שיכיל המוני מוזמנים ניתן למצוא חלל שיתאים לאירוח, אפילו כזה פרטי שלא יעלה לנו כסף ואותו נוכל לעצב ולהתאים לבאי האירוע. חברות הקייטרינג כיום הן רבות ומציעות תפריטים ושירותים שונים בעלויות משתנות. במידה ונתאים נכון את התפריט לקהל היעד ולאופי האירוע נוכל לחסוך גם כאן בהוצאות מיותרות וליצור רושם של אירוע מגוון ומושקע. הדברים נכונים גם לגבי סוג המוסיקה והעיצוב ובאופן כללי תלויים בעיקר בתכנון טוב מראש והתאמת של אופי האירוע לרצון ולתקציב העומד לרשותנו.
מפת אתר | צור קשר
X