צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

פעמים רבות במהלך חיינו אנו נדרשים לקיים אירוע בסדר גודל הדורש התארגנות והכנה מיוחדת. ארגון אירוע היא משימה לא פשוטה לאלה שאינם מיומנים בכך. על מנת לארגן אירוע מוצלח שיגרום להרגשת גאווה למפיק יש צורך להיעזר באנשי מקצוע המצוידים בניסיון ובקשרים הדרושים לצורך הפקת אירוע מוצלח שייחרט בזיכרון. לשם כך קמו חברות הפקה רבות בארץ הנותנות מענה יעיל בדיוק לצורך הזה.

מדוע לשכור מארגן אירוע?
מן הסתם, מי שאינו עוסק במלאכה יתקשה למצוא את הזמן או האנרגיות הדרושות לצורך הפקת אירוע מרשים, בין אם זה אירוע קטן או בין אם מדובר באירוע גדול רב מוזמנים. שימוש במארגן אירועים מיומן שזה המקצוע שלו יקצר את לוחות הזמנים ויצמצם בהתאם את ההשקעה הכספית הנגזרת מכמות הזמן אותה אנו משקיעים בתכנון והפקת האירוע. בנוסף, מפיק אירועים הוא אדם בעל ניסיון היכול לחזות מראש את התקלות הצפויות האופייניות לכל אירוע ובכך להימנע או לפחות לצמצם אותן. תקלות שאין באפשרותנו לחזות בעצמנו מפאת חוסר הניסיון שלנו בתחום. מארגן אירועים ייקח פרטים רבים בחשבון שאדם פרטי אפילו לא היה מעלה אותם על הדעת.

מחירים
המחירים של חברות ההפקה משתנים מחברה לחברה. ישנן חברות יקרות וחברות זולות עם התמחויות שונות. ישנן חברות המתמחות באירועי חברות של לקוחות עסקיים וישנן חברות המתמחות באירועים משפחתיים, וחברות שעושות גם וגם. לשם החברה ולמוניטין שלה יש השפעה ניכרת על המחיר אותו היא גובה תמורת שירותיה. חברה וותיקה בעלת שם ומוניטין יוקרתיים תהיה יקרה יותר בהשוואה לחברה בעלת מוניטין פחות טוב. בנוסף גם לגודל האירוע השפעה ישירה על מחיר תקבע חברת ההפקה. אירוע גדול עם כמות מוזמנים רבה יהיה יקר יותר מאירוע מצומצם. לבסוף, גם המרכיבים השונים באירוע ישפיעו על מחירו כגון תקליטן, קייטרינג ותוספות שונות.
מפת אתר | צור קשר
X