צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

לא פעם בכדי להגיע לתפוקה טובה ויעילה מצד העובדים, נוהגת החברה לצ´פר אותם ביום כיף המספק שבירה של שגרת היומיום החד גונית, משחרר את המתחים ומאפשר התרעננות והתחדשות של הצוות. יציאה להרפתקה שכזו בתדירות של אחת לכמה חודשים מגבשת את צוות העובדים והופכת אותו להומוגני ומרוצה וכמו כן יוצרת חוויות וזיכרונות משותפים שתורמים לשיפור הקשרים החברתיים בסביבת העבודה. ארגון של יום כיף שכזה הוא לא מלאכה פשוטה כלל ודורש התארגנות ותכנון מבעוד מועד. יש לקחת בחשבון את מספר אנשי הצוות, הרצונות השונים שלהם והאפשרויות התקציביות שעומדות בפני החברה כדי לארגן יום שיכלול אטרקציות לקבוצה ויוכתר אצל כולם כהצלחה.

כיף של אטרקציות
חברות הפקה ותיירות וכן אתרי אינטרנט של מפעילים שונים מציעים כיום שלל ימי כיף וגיבוש לחברות וועדי עובדים הכוללים אטרקציות לקבוצות וליחידים. ניתן להרכיב סל של פעילויות שונות שיאפשרו השתתפות של מספר רב של חברי צוות במקביל. מירוץ מכוניות קארטינג על מסלולים שונים, משימות שטח, פתירת ביות הגיון המשלבות הפעלות, טיולי ג´יפים, רכיבת סוסים, טיפוס קירות, ראפטינג, פיינטבול ועוד שלל הצעות מגוונות הקיימות בנמצא ומותאמות לרצון ולאופי הפעילות הנדרש. אטרקציות אלה הדורשות פעילות גופנית ומשלבות אלמנטים של תחרות וריגוש יוצרות חוויות שייזכרו לאורך זמן אצל המשתתפים ויביאו לגיבוש אמיתי ומלא באמצעות הרגשת השותפות לחוויה.

לא רק שטח
אבל לא חייבים להתלכלך בחול ואבק או להיאבק במי נהר גועשים. ניתן למצוא בקלות גם אטרקציות לקבוצות רגועות יותר בעלות אופי נינוח. סדנאות עיצוב והכנת שוקולד, סדנאות מוסיקה והרצאות בשילוב הופעת אמן, סדנאות צחוק, יום פינוק קבוצתי בספא, שירה בציבור או קריוקי גם הן פעילויות מומלצות היוצרות את חווית השיתוף ומספקות מענה מצוין לרצון לפנק את עובדי החברה המסורים.
מפת אתר | צור קשר
X