צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

המרקם החברתי הקיים בין עובדי חברה או ארגון כלשהו הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על אופן העבודה, התפוקה והיעילות שלה. מקום בו קיימת אוירה טובה ונינוחה בין עובדי המשרד יהיה מקום שכיף לבוא לעבוד בו מה שייתן את אותותיו גם על התוצרת. בכדי להביא למצב שכזה, יש לדאוג לשיפור הגיבוש והיחסים בין העובדים ומכאן חשיבותו של ארגון יום חברה מדי פעם בפעם, המשלב בילוי חברתי הכולל פעילויות לעובדים ואטרקציות שונות. ניתן לארגן יום כיף שכזה באופן עצמאי, אך מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית שתפיק עבורכם את היום משלב התכנון ועד לשלב הביצוע ותציע רעיונות מגוונים שיהפכו את היום שלכם לכיף אמיתי. 

שלל פעילויות
חברות הפקה שונות המתמחות בארגון ימי גיבוש וכיף מציעות את שירותיהן ומורידות מכם את הצורך בארגון ובהפקה של הפרוצדורות השונות הדרושות להוצאה לפועל של הרעיון. בעזרת כיוון ראשוני בו תספרו על אופי החברה, הרכב העובדים והרצון והמטרות שלכם מיום הגיבוש יפתחו עבורכם המפיקים והרעיונאים של חברת ההפקות יום כיף שיענה לדרישותיכם. האפשרויות הן רבות ומגוונות, ובנוסף לשירותי הסעדה, ארוחות, הסעות וכו´ ניתן לבחור בשלל פעילויות אקסטרים, הכוללות קארטינג, ראפטינג, טיפוס, רכיבה על סוסים, טיולי ג´יפים ואפילו צניחה וצלילה. אם תרצו לבחור באפיון רגוע יותר ליום החברה ניתן בהחלט לשלב בו סדנאות יצירה וההעשרה שונות, הופעות מוסיקה, שירה בציבור, הרצאות וכו´.

גיבוש חברתי
יש הטוענים כי מעבר חוויות ופעילויות פיסיות משותפות מרגש יותר ועל כן מביא עימו זיכרון קולקטיבי משותף התורם לגיבוש החברתי יותר מפעילות בעלת אופי רגוע. לכן נוטים רבים לבחור בכמה פעילויות שטח שיצרבו כחוויה בלתי נשכחת. כך או כך חשוב להתאים את הפעילויות לעובדים שלכם ואף להתייעץ עימם בדבר אופיו של יום החברה המתוכנן להם.

מפת אתר | צור קשר
X