צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

השילוב שבין גן אירועים לאולם אירועים מניב יתרונות רבים. האיכויות של כל אחד מאלו נשמרות ואין צורך להסס ולהתלבט ביניהם. זו התשובה האקסקלוסיבית ללקוחות השונים. בחירת הלוקיישן המתאים מוגבל אמנם מעט, כי בכל- זאת מדובר בגן אירועים – פשוטו כמשמעו, ולעתים זה הגיע גם על חשבון השטח שהוקצב לאולם האירועים. באירועים עסקיים, כנראה שאין צורך בפריבילגיה הזו, אלא אם היא מהווה פתרון יוקרתי בארגון שלא בוחל באמצעים כספיים בשביל להרשים או לפנק. כל פרמטר שנבחן לאירועים עסקיים כמו מקום, הפעלות, הסעות, הסעדה ועוד הפך להיות קושייה בפני עצמה, אשר דורשת "מנצח על התזמורת", וכך נכנסות לתמונה חברות הפקה

הפקה לאירועים עסקיים
ההפקה מתחילה בשלב הרעיוני. זה תמיד מתחיל כהברקה של משרד הווי ובידור, משאבי אנוש או אדם מן החברה שהעלה את הרעיון. זה מתחיל לקרום עור וגידים ככל שזה מתגלגל יותר ויותר בראשי המשרד שמעלים להנהלה את התקציב לאירוע, ההנהלה מאשרת והנה האירוע מתחיל לרוץ. קחו לדוגמה הפקת אירוע במקום לא שגרתי: כמה זמן היו חושבים על זה העובדים, כולל תקצוב נכון בכל הרמות ומבלי חריגה ממנו? לחברת הפקות יש את הידע והניסיון בהפקות אירועים קודמות ודומות, מדובר בגורם חיצוני אשר דואג מן הצד לרווחת כולם וכך נמנע מהעובדים שהם חלק מהחברה להיות שקועים בהפעלת התוכנית לכל פניה, במקום להיות אורחי האירוע עצמו וליהנות.

צריך תקציב גבוה להפקה?
למרות שמדובר בגורמים שעושים עבודה בשביל שאתם לא תעשו אותה במו ידיכם, אין הכרח בתקציב גבוה. ניתן להפיק אירוע כמעט בכל תקציב וכך לא תיאלצו לגרום לחור בכיס על ידי בחירת סדנא לעובדים שעולה הון תועפות, או לעצבים שמגיעים מ"למעלה",  אלא תזכו ליהנות מאטרקציות העונות לתקציב.

מפת אתר | צור קשר
X