צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

האם ישנו הבדל בין מפיק אירועים למארגן אירועים? מסתבר שכן. מארגן אירועים אחראי על פרויקטים ולא על התמונה כולה. כאשר מזמינים חברת הפקות אירועים, האירוע מאורגן מזמן תכנונו או הריונו ועד ללידתו בפועל. חברת הפקות אחראית לכל מרכיבי האירוע, ולא משנה באיזה אירוע מדובר: זו יכולה להיות הפקת כנס, חתונה, סדנה לעובדים, ימי גיבוש לבתי ספר או לעובדים ועוד. על ההפקה אמון אדם אחד שהוא הכתובת לכל בקשה, טענה או משא ומתן, ובכך גם מקל את ההתנהלות בשטח.

מה עושה מפיק אירועים?
בכל אירוע חווייתי, כשמו – כן הוא, יוצרים חוויה שנבנית בבניה זהירה. המיומנות לבניית אירועים נמצאת בעיקר אצל מי שיש לו גם כישרון, אולם יותר חשוב מכך הוא הניסיון בשטח. חברת הפקות מלווה את כל התהליך: תכנון האירוע ותכנון "תוכנית ב´" – לדוגמה כשאמן מסוים מבטל או שנוצרים אירועים בלתי צפויים כמו הגעה של אורחים נוספים והזעקת אנשי אבטחה נוספים. חברת ההפקות תדאג להפעלות לאירועים,  לתקליטן, לתאורן, לאנשי הקייטרינג, לעיצוב המקום, לצלמים – סטילס, מגנטים ווידאו ולעורכים, לאמנים שמגיעים לאירוע, להסעות, להזמנות, למתנות ולאוירה – בקיצור – לכל מה שכרוך באותו הערב. ומה בנוגע למיקום עצמו? לחברת הפקות קשרים וניסיון עם מקומות לאירועים – אפילו כשאתם דורשים לעשות אירוע בעל גוון ייחודי ונדיר – אין דבר העומד בפני הרצון.

ומה בקשר לתקציב?
אחד הדברים החשובים בעניין הוא הפקת אירוע בתקציב שפוי, שכן אם לא כן – ניתן היה לוותר על כל האירוע או למצוא מקורות מימון נוספים. המפיק אחראי למצוא את מבוקשכם בתקציב הרצוי ולהגיש לכם הצעות שונות לאישורכם ועל פי רצונכם. בתוך האירוע – יהיה הוא זה שינהל את שטף העניינים – ואתם? תיהנו כחלק מהאורחים לאירוע.
מפת אתר | צור קשר
X