צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ישנם כל מיני אירועים המתוכננים למשפחות כגון טיולי משפחות, נופשונים בחגים, מסיבות פורים ומסיבות לעובדי חברה ומשפחותיהם. אחד מהדרכים המקובלות היום על מנת לתגמל את העובדים הוא הפקת אירוע יוקרה  להם ולבני משפחותיהם. אירוע משפחות במקום העבודה מחזק את הקשר בין העובד למקום העבודה, כמו גם מגבש את העובדים בינם לבין עצמם ומהווה אירוע אטרקטיבי שמדברים עליו חודשים עד לאירוע הבא. עובד טוב הוא עובד שמרגיש שמקום העבודה דואג לרווחתו ולרווחת משפחתו. המעסיקים יודעים שבצורה הזאת גם תפוקת העובד עולה פלאים.

איך לתכנן אירוע משפחות מוצלח?
כאשר מפיקים אירוע משפחות מוצלח חשוב לדאוג לתכנן פעילויות ואינטראקציות בין משפחות העובדים. אירועי משפחות היא הזדמנות טובה לעובדים לבלות עם בני משפחותיהם ולהכיר טוב יותר את משפחתם של העובדים האחרים אטרקציות אירועים הם חלק חשוב בכל אירוע לא כל שכן כאשר מנסים ליצור אווירה מגובשת של העובדים ולשאוף לכך שייווצרו קשרים בניהם אשר ימומשו גם מחוץ לשעות העבודה. משחקי חברה ותחרויות ספורטיביות ידידותיות הם דרך מצוינת להפיק מן האירוע את המיטב ולממש את מלוא הפוטנציאל שלשמו הוא נערך. בנוסף חשוב להתאים את אופי הפעילות לקהל המוזמנים. אם קהל המוזמנים מורכב רובו ממשפחות עם ילדים יש לדאוג לפעילויות מתאימות.

מהם אירועי קונספט?
אירוע קונספט הוא אירוע שיש בו מוטיב אחיד וחוזר. אירוע קונספט מתאים במיוחד לאירוע משפחות משום שהוא עוזר לקהל להתאחד יחד ומונע את המבוכה העלולה להתרחש במפגש הראשוני. רעיונות יצירתיים לאירועי קונספט ניתן לשאוב מחברות הפקות אירועים מקצועיות המנוסות בכל סוגי האירועים כמו אירועי מאכלים, תחפושות וכיוצא בזה. בנוסף לזה חשוב בדאוג גם לרווקים בחברה ל\ולדאוג לפעילויות המעודדות הכרויות כגון מסיבות קוקטייל לעוד.
מפת אתר | צור קשר
X