צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

מרגע שמחליטים לערוך אירוע פרטי ועד למימושו, אפשר להתקשר עם אוקיאנוסים שלמים של בעלי מקצוע, ועדיין לא להיות מסופקים מהתוצאה. כמובן, שאם הייתם מצוידים בתקציב גדול ומנופח הייתם כנראה משיגים את כל מה שציפיתם לו ורק חלמתם עליו, אולם כעת המגבלה העיקרית היא מגבלת התקציב, וכדי להגיע למטרה הנכספת יש לעשות מלאכת מחשבת של שיבוצים והרכבות ולהפוך בבעלי מקצוע שונים כדי "לתפור" את העסקה המושלמת עבור האירוע. כיום, הפקת אירוע בתקציב שפוי מתאפשרת בעיקר תודות לחברות הפקות מנוסות שיכולות להשתמש במיטב הידע והקשרים כדי לרגש את הקהל שלכם.

מלאכת מחשבת? תשאירו למנוסים
היות ואירוע מורכב מבעלי מקצוע שונים ובלתי קשורים כמו צוות קייטרינג, תקליטן, אנשי תאורה, מקום לאירוע, הפקה של הפעלה חברתית או מופע והפקה של האירוע עצמו (שלא לדבר על משרד גרפיקה להזמנות, מתנות למוזמנים, הסעות ועוד) יכול לצרוך הכנה מקדימה ומשאבים- זמן, מאמץ למצוא את הקשרים הנכונים, משא ומתן עם אנשי המקצוע ותיאומים שונים, רצוי לתכנן את זה. מי שאוהב לקחת על עצמו פרויקטים, יכול לעשות זאת בעצמו – אולם כאן נכנסת לתמונה חברת הפקות מקצועית שמסוגלת לעשות הפעלות לאירועים שלעתים גם לא העליתם על הדעת או לא העזתם לחשוב, וזה רק מפני שהתקציב נראה לכם נמוך מדי.

אירועים פרטיים הם אירועים בכל קנה מידה
לא משנה אם זהו כנס עובדים או התרגשות משפחתית. בכל מקרה מדובר באירוע מגוון ומושקע, שאמור להשאיר טעם של עוד. כאן רצוי לשתף פעולה עם צוות הפקה שיש לו רעיונות לרוב (לעתים אפילו מגלומנים ונובורישים). פעמים רבות יוצעו אטרקציות לרוב שמעמיסות האחת על השניה. על מנת שהאירוע יישאר בטוב טעם – רצוי לקחת "קצת" מכל דבר, ולא להכביר גירויים סביב האורחים, שסך הכל באו לכבוד מטרה מסוימת.
מפת אתר | צור קשר
X