צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כל ארגון או חברה גדולה השמה את הדאגה והטיפול בעובדיה בראש סדר העדיפויות שלה מחזיקה במחלקת רווחה. מחלקת הרווחה או לעיתים מחלקת משאבי האנוש דואגות לסדר לעובדים הנחות משמעויות בהוצאות השוטפות כגון הנחות על גני ילדים, השתתפות בהוצאות רכב. הכול במסגרת ההסכמים הקיימים בין העובדים לבין ההנהלה. אחת מהדרכים של ההנהלה לתגמל את העובדים היא על ידי ארגון של ימי כיף וימי גיבוש לעובדים. חברות רבות נוהגות מדי שנה לערוך ימי גיבוש לעובדים על מנת לתבל את שיגרת יומם, ולאפשר להם להכיר טוב יותר אחד את השני.

טיפים חשובים לימי גיבוש עובדים
על מנת לא לחזור כל שנה על אותו אירוע, ועל מנת לא לשעמם את העובדים וליצור אצלם ציפייה ומתח חיובי לקראת יום הגיבוש השנתי ניתן לשכור חברת הפקות אירועים המתמחה בדיוק בסוג כזה של אירועים. מפיק אירועים מקצועי בעל וותק וניסיון בהפקת אירוע יודע בדיוק כיצד להשיג את האפקט המבוקש. אדם מקצועי מהתחום מלא רעיונות לאירועים, והכי חשוב יודע כיצד להוציא אותם לפועל. למשל, אירועים מתגמלים המכילים גם תחרויות ספורט ידידותיות הנושאות פרסים. תחרויות בין המחלקות השונות בארגון הזוכות בבונוס כספי נאה, אירועים למשפחות העובדים הכוללים אטרקציות לילדים כגון טרמפולינות בובות מתנפחות ועוד.

על מה חשוב לשים דגש
כמו בכל אירוע, חשוב לשים דגש על מספר נושאים למשל, עניין האוכל. חשוב לדאוג לעובדים לאוכל איכותי וטוב באירוע וניתן לשכור חברת קייטרינג בשביל לעשות זאת בצורה מקצועית ולהבטיח שירות איכותי. חשוב לדאוג גם לבידור ומוסיקה. ניתן להביא אמן או בדרן פופולארי להופעה פרטית בפני העובדים או לשכור את שירותיה של להקה או זמר אהוב. חשוב לפזר את הפעילויות באירוע ולא להתמקד בפעילות מרכזית אחת. באופן זה כל עובד יכול ליהנות ממה שהכי מעניין אותו וכולם יוצאים נשכרים. אפשר למשל לבחור מקום מעניין כמו אירוע בים בימי האביב הנעימים.
מפת אתר | צור קשר
X