צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

כיום תחום הפקת האירועים בישראל עובר שינויים ותמורות משמעותיות, ומגיע לרמת מקצועיות גבוהה שלא הייתה מביישת הפקת אירועי יוקרה בעולם כולו. אם בעבר כל השירותים הנלווים להפקת אירוע היו מסופקים על ידי ספק אחד, בדרך כלל אולם או גן אירועים, כיום ניתן לפצל את השירותים הנלווים, ולקבל שירותי קייטרינג, שירותי מוזיקה והרקדה, שירותי תאורה ושירותי בר משקאות מכמה ספקים שונים. מי שאינו רוצה הפקת אירוע כולל יכול לפרק את השירותים ולהזמין כל שירות בנפרד, ואף לוותר על חלק מהשירותים שנראים לו לא רלוונטיים לאירוע.

תפקידו של מפיק אירועים
אירוע טוב הוא אירוע בו כל החלקים המרכיבים אותו מתפקדים באופן מושלם וסימביוטי. לבצע התאמה בין הדי.ג´יי לבין אנשי הסאונד והלהקה, לבין מעצבי האירוע וחברת הקייטרינג זו משימה לא פשוטה כלל וכלל, ודורשת מקצועיות ורמת מיומנות גבוהה בנוסף לניסיון. זו משימה הדורשת התרוצצות אינסופית בין ספק לספק אשר לא מתירה זמן ליהנות מהאירוע עצמו. מי שבוחר לשכור את שירותיו של מפיק אירועים, יקבל אדם אחד מקצועי ומיומן שמרכז בידיו את כל אותם תיאומים ומשימות וישאיר לנו ראש שקט להתעסק במה שחשוב באמת –ליהנות מהאירוע שלנו. מפיק אירועים בעל ניסיון יודע לשלוט בצורה מוחלטת בכל הנעשה ולתאם בין הספקים השונים באופן מושלם.

בקשות מיוחדות לאירועים
יתרון נוסף שיש לעבוד עם חברת הפקות אירועים מקצועית היא היכולת לבקש ממנה לבצע כל מיני בקשות מיוחדות וייחודיות ההופכות את האירוע שלנו ומשהו ייחודי שמותאם במיוחד עבורנו ועונה על כל צרכינו. אירוע בהתאמה אישית מעניק לאירוע שלנו תדמית יוקרתית והופכת את האירוע וכזה שנצרב בזיכרון, למשל זמר אורח מחו"ל, להק מסוימת, קונספט עיצובי ייחודי לאירוע ועוד כל מיני בקשות שונות.
מפת אתר | צור קשר
X