צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

אחת מהדרכים הטובות ביותר לרענן את העובדים בעסק ולמלא להם את המצברים מחדש במוטיבציה, למשל על מנת לעודד אותם לאחר תקופה קשה בעבודה או לתגמל אותם לאחר סיום פרויקט מוצלח או עסקה טובה היא להפיק להם ולמשפחותיהם יום כיף המיועד אך ורק לרווחתם. על מנת להפיק להם יום כיף מהנה מומלץ מאוד להשתמש בשירותים של חברת הפקות אירועים מקצועית או לפחות לשכור מפיק אירועים מנוסה.

כיצד מפיקים יום כיף לעובדים?
על מנת להפיק יום כיף לעובדים יש לתאם בין הרבה מאוד גורמים כאשר הצירוף של כל המכלול הזה יוצר את יום הגיבוש המושלם או יום כיף שנשאר לאורך זמן בזיכרון. יום כיף לעובדים היא הזדמנות מצוינת עבור העובדים ללמוד להכיר זה את זה גם מחוץ לשעות העבודה, ולבנות קשרים בניהם שיהפכו את מקום העבודה למשפחה קטנה, ולמקום שכיף לקום בבוקר ולנסוע לעבוד בו.

איזה פעילויות ניתן לשלב ביום כיף?
ארגון ימי כיף כולל גם שילוב של אטרקציות מיוחדות לאירועים שכאלו, שיהפכו אותו ליום חווייתי ומהנה עבור העובדים ועבור בני משפחותיהם וילדיהם. ניתן לעשות יום כיף מרוכז באחד מפארקי השעשועים במדינה כמו לונה פארק או פארקי מים כמו הלונה גל, וניתן לעשות זאת במקום אחר ולהזמין מתקנים ואטרקציות מקוריות מפרי דמיונה וניסיונה של חברת ההפקות.

קייטרינג ביום כיף
אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר עושים יום כיף לעובדים בעסק הוא לדאוג לשירותי קייטרינג והסעדה איכותיים, על מנת לתת לעובדים הרגשה של מלכים ליום אחד. ניתן לשלב כל מיני תפריטים המיועדים הן לקהל אניני הטעם והן לילדים על מנת להבטיח שלכולם יהיה מה לאכול וכולם יהנו ביום המושקע והמיוחד הזה.
מפת אתר | צור קשר
X