צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

היום כדי להפיק אירוע צריך סוללת אנשי מקצוע שיתפעלו את האירוע לפרטיו כפי שאנו רוצים, ובכלל – היום ישנו איש מקצוע לכל דבר ועניין- אם פעם הקייטרינג היה שייך למקום האירוע, המחיר של הקייטרינג היה כלול בעסקה ולא היה צריך לרדוף אחר חברת קייטרינג מעניינת ומיוחדת כל כך שתפתיע את המוזמנים, ואם התאורן היה שייך למקום האירוע או עובד בשיתוף עם התקליטן, לא היה צריך למצוא מקצוען בתאורה שיהפוך את האוירה ללוהטת ומיוחדת. בנוסף לאלו ישנן המון הפעלות לאירועים שהן חלק מהאירוע – אין לזה התחלה או סוף ורצוי לקחת על זה שליטה.

ההפקה באופן מקצועי
כאשר מוסרים לחברת הפקות את המושכות, יש אדם אחד שמולו הכול מתנהל, - עימו אתם נפגשים למן הרגע שבו חותמים על העסקה בנוסף לאטרקציות מיוחדות לאירועים, הוא המפיק לפני האירוע שדואג שאל אבן תונח במקומה, העיצוב יהיה מוכן בזמן, הכול יתקתק והאורחים יגיעו והוא גם המפיק בפועל- נמצא בשטח לאורך כל האירוע ואחראי לכל עניין ומציאת פתרון לתרחישים השוטפים.

המפיק אינו לבד
מאחורי המפיק יש צוות שלם שעוזר בהפקה של האירוע – חברת הפקות מיומנת ומקצועית שיש לכל אחד מהם ניסיון בשטח שלו- עבודה מול אמנים, ספקים וקהל. הרעיונות המיוחדים צומחים מתוך סיעור מוחות בין כל אותם אנשי מקצוע, ומוגשים לבעלי האירוע כהצעה אופנתית ומקובלת עשירה בתכנים מקוריים. כל התהליך נמדד בסופו של עניין מה מידת הסיפוק מהאירוע – של מזמיני האירוע ושל המוזמנים, וחברת ההפקות תעשה הכול כדי לגרום לה לגדול- זו הרי המטרה.

קשרים וכושר עבודה
היתרון שבחברת הפקות מנוסה וותיקה הוא הקשרים שנרקמו בדרך. כך אפשר להגיע לאדם המיוחד שרוצים שיופיע- אולי גולת הכותרת של הערב, אפשר לממש את הפנטזיה המיוחדת ( כמו למשל בניית תפאורה מיוחדת, הפקה של מופע בר מצווה וכולי), וכל זאת במחירים שתואמים את השוק.
מפת אתר | צור קשר
X