צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

ההנהלה חוככת בין מספר אופציות לחגיגת יום כיף בין העובדים? ניסיתם כבר הכול במהלך השנה או העשור האחרון, וכבר אפשר לשבור את הראש מרוב רעיונות שכבר מוצו ואין להם כבר ערך חוייתי – גיבושי? הפתרון הוא חברת הפקות, שעבודה העניין אינו אלא עוד אתגר שבו היא רגילה לעמוד; היות וליום הזה יש ערך מוסף של גיבוש ושל "היחד", זו הסיבה שויתור על יום כזה הוא בגדר אסון, וחשיבותו מחייבת טיפול מקצועי של אנשים מיומנים בפיתוח רעיונות מותאמים לקבוצה כמו גם לקבוצות עובדים.

אפשרויות לפעילויות כיפיות
עכשיו אפשר לשרוק לפסק זמן; כשרוצים לארגן יום כיף, חשוב שהפעילויות תהיינה רלבנטיות, מותאמות לעובדים וליכולותיהם, לרצונותיהם (אפשר לערוך סקר קטן לפני כן), ואפשר לעשות פעילויות חוויתיות – כמו למשל טיסה בטרקטורונים, סנפלינג, אומגות למים, טיפוס קירות ועוד. אתם לא זקוקים לחשוב על הרעיונות – כל היופי, הוא שחברת ההפקות היא זו ששוקדת על הכנת תוכנית המתאר לאותו היום, ותגיש לכם את התוכנית לפרוטרוט על פי האישור.

מפיק אירועים – איך בכלל בוחרים אותו?
אפשר תמיד להכנס לאינטרנט ולספוג המלצות ולקרוא חוויות, אולם זכרו שחוויה היא עניין סובייקטיבי. מצד שני, חברת הפקות שיש לה וותק וניסיון בדרך כלל מצליחה לקלוע לתכנון הלוגיסטי המצוין הנדרש, לחוויות המצופות, לשמחה שמגיעה ביחד עם יום הכיף ולהגשמה שלה. לכן, התעמקו לגבי ותק המפיק ובקשו ממנו לשמוע מעט על הרזומה שלו עם חברות אחרות, ואם עבד מול סדר גודל כזה של כמות עובדים.

סדר גודל של יום כיף
בכל יום כיף ישנה מידתיות – שמוכתבת על פי תקציב, כמות אנשים, רצון ומגבלות נוספות כמו לוחות זמנים. ניתן לערוך יום כיף שכולו נעשה במשרד – תוך סדנאות חוויה או העשרה – כמו סדנת צחוק, ציור אינטואיטיבי או שירה וזה יכול לצמוח ולהגיע להפקת אירועים בטבע
מפת אתר | צור קשר
X