צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
אירועים עסקיים
אירועים פרטיים
כנסים
אירועי השקה
ימי כיף
טופס יצירת קשר
שם:
טלפון:
נושא הפניה:
בעיר:
05/08/2009
אתר צהלולים החדש
ברוכים הבאים לאתר צהלולים החדש
יום גיבוש
אירועי קידום מכירות
יום עיון וסדנאות
ערב קוקטיילים
אירועי קונספט
טיולים לקבוצות
הפקת נופשונים
אירועים בטבע
חתונה
בר מצווה/בת מצווה
ברית/בריתה
חינה
ימי הולדת

בשביל אירוע אחד בודד שלפעמים מתרחש פעם בחודש, בשנה או אפילו אירוע של פעם אחת בחיים, כזה שטמונה בו החוויה והשיתוף בנושא מסוים (יום הולדת, כנס כל שהוא, אירוע משפחתי אירוע השקה ועוד) הוא אירוע שחייב להיות מושקע ומתוכנן, ממש לפי הספר ובאופן שימצא חן לא רק בעיני המארח עצמו, אלא גם בפני הקהל שאותו הוא מזמין. הרבה פעמים אירועים כאלו – למשל בארגון או בחברה – יכול להיות אירוע הוקרת תודה לעובדים, או ערב גאלה. באירועים כאלו שיש בהם ערב רב של אנשים או מכובדים שהצטרפו, מסתייעים בחברת הפקות.

מחירים של הפקות אירועים
סקאלת המחירים של הפקות אירועים תלויה בנתונים כה רבים שתלויים בחברת ההפקות ובמזמיני האירוע. זה תלוי בכמות המוזמנים, באופי האירוע שרוצים להקים, אילו נתונים ההפקה כוללת – האם מביאים את אורח הכבוד באמצעות מסוק למשל, יש הפעלות לאירועים או שמדובר באירוע סולידי, שנערך באולם אירועים עם קייטרינג ותוכנית אומנתית? ומצד שני, באיזו רמה חברת ההפקות מציעה את השירות? האם יש המלצות מניחות את הדעת ואת הכיס?

כשעושים השוואת מחירים – את מה בעצם משווים?
כשמדברים אתכם על הפקה כזו או אחרת, חקרו לעומק. יכול להיות שבעלי העסקים המקושרים לחברת ההפקות מציעים לכם למעשה הפקת אירוע בטבע, אולם אז אתם לא בטוחים בכל הלוגיסטיקה. ומה עם שילוט? טואלטיקה ונגישות? יש דברים שחייבים לחשוב עליהם לפני. זה משנה את רמת המחירים.

מדוע רצוי לעשות השוואת מחירים בין חברות הפקה?
השוואת מחירים באה להרגיע את מזמין השירות כי נעשו כל המאמצים לבדוק חברות אחרות בשוק, שהמחירים עונים רק על מה שאנחנו רוצים להזמין עליו שירות, ושאנחנו עכשיו יודעים מה יש לכל חברת הפקות להציע לנו, ובכמה מתמחרים את זה באופן ממוצע. זול מדי? אולי יש פה קאץ´. יקר מדי? אפשר לפנות למחיר הממוצע.
מפת אתר | צור קשר
X